Unicef- nuken pakkomyynti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko teidän mielestä oikein että opettaja teetättää lapsilla unicef-nuken ja sitten kun se on valmis, ilmoittaa että se täytyy sitten myydä hintaan 20€, joko vieraalle (omat yhteystiedot laitettava mukaan) tai kotiin ja rahat tuotava kouluun tiettyyn päivään mennessä.

Mua ottaa aivoon ihan älyttömästi tällainen, ei kai tuo ole oikein opettajalta kun koko nuken idea on vapaaehtoisuus.

Ei, siihen tarvitsee alaikäiseltä huoltajan lupalapun etukäteen. Voit antaa nuken opettajalle ja hän voi myydä sen itse (tosin se voi sit vaikuttaa numeroon vaikka ei saiskaan).

Onko teidän mielestä oikein että opettaja teetättää lapsilla unicef-nuken ja sitten kun se on valmis, ilmoittaa että se täytyy sitten myydä hintaan 20€, joko vieraalle (omat yhteystiedot laitettava mukaan) tai kotiin ja rahat tuotava kouluun tiettyyn päivään mennessä.

Mua ottaa aivoon ihan älyttömästi tällainen, ei kai tuo ole oikein opettajalta kun koko nuken idea on vapaaehtoisuus.

Wilman kautta tiukka palaute opettajalle - ei voi pakottaa myymään mitään sen paremmin kotiin kuin vieraillekaan. Muutenkin tuo on arveluttavaa ja tuhoaa vapaehtoisen auttamisen idean. Jos opettaja ei wilma-viestin kautta selvästi peru ohjeistustaan, yhteys rehtoriin.

Kerrotko tarkemmin, että miten niin pakottaa myymään? Se että tuo on ajatus, ei kyllä vielä tee siitä mitään pakkoa. Ei se lastasi kurita vaikka ei nukkea myisikään.

Yhteistyössä