UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei taas!

Minulla on ihan kauhea stressi ja väsymys, enkä ole kovin hyvällä tuulella. Nyt on oikeasti todella paljon tehtävää. Olen poissa palstalta jonkun aikaa, niin kuin olin pääsiäisenäkin. En pysty touhuamaan ja seuraamaan palstaa yhtä aikaa aktiivisesti.

Toivotan hyvää vappua ja uuden kuukauden alkua kaikille! Pitäkää huolta itsestänne ja läheisistänne.
kiitottia totit tulle

woimahalit ja muitkut tulle

olotetaan tua pian takaitin ❤❤
 
  • Rakkaus
Reactions: -Tosiystävä-
Ootteko muut katsoneet Hercule Poirotteja? :sneaky: Minusta nämä on ihan hyvää ja mielenkiintoista ajanvietettä. Tykkään katsoa iltaisin tai muulloin, kun olen liian väsynyt tekemään muuta.

 
En katso, joskus nuorempana luIn niitä kirjoja
En katso tv tä juuri ollenkaan, luen mieluummin.
Minäkin olen lukenut muutamia Poirotteja kirjoina, mutta enemmän olen katsonut tv-ohjelmana. Oikeastaan voin sanoa, että olen nähnyt melkein kaikki jaksot ja elokuvat... Ne on niin hyviä, että jaksaa katsoa mielenkiinnolla loppuun asti. Sitä ei voi sanoa monista sarjoista ja elokuvista. :censored: Millaisista kirjoista pidät? :)
 
Minäkin olen lukenut muutamia Poirotteja kirjoina, mutta enemmän olen katsonut tv-ohjelmana. Oikeastaan voin sanoa, että olen nähnyt melkein kaikki jaksot ja elokuvat... Ne on niin hyviä, että jaksaa katsoa mielenkiinnolla loppuun asti. Sitä ei voi sanoa monista sarjoista ja elokuvista. Millaisista kirjoista pidät?
Mun mielikirjailijoita ovat: John Crisham, David Baldacci, Daniel Silva, Michael Connelly. Heidän kirjat ovan ”siistiä” ei paljon kiroilua eikä rumaa seksiä.
 
  • Vau!
Reactions: -Tosiystävä-
Kaivelen muistiani... kuluneen vuoden aikana olen lukenut lähinnä vain suomalaista: Kari Hotakaisen, Veikko Huovisen, Arto Paasilinnan, Sofi Oksasen, yhden Juice Leskisen kirjoittaman kirjan. :unsure:

Lisäys: yhden Reijo Mäen aloitin, mutta en ole päässyt kovin pitkälle :whistle:
 
Voiihh eiihhh

ainaku tlolli vasta ehtii tänne ni totit menee tutimaan

ylitetään palemmalla onnella uutettaa, nähhlää taat totit
Niin kävi taas! Mutta ei se mitään, jutellaan jonain toisena iltana :giggle: (y)

En ole ollut viime päivinä kovin aktiivinen täällä, koska on ollut touhua. Huomenna on iso touhupäivä. Laitoin sitä varten äsken yökahvit tulille o_O

Huomenillalla vapaata. Tulen silloin palstailemaan enemmän :giggle:
 
vierailija
Niin kävi taas! Mutta ei se mitään, jutellaan jonain toisena iltana

En ole ollut viime päivinä kovin aktiivinen täällä, koska on ollut touhua. Huomenna on iso touhupäivä. Laitoin sitä varten äsken yökahvit tulille

Huomenillalla vapaata. Tulen silloin palstailemaan enemmän
kiva juttu, tlollikin taitaa olla linjoil tilloin

oli jännä yö tuolla ulkona eli paikoitta luonnotta ihailematta aulingonlatkua ja noutua ja tiput ne lauloi kauniitti

kettukin tuli vattaan jotkut klo 03

ja nukkumaan menin vatta 06 ja noutin hetki titten kun kaiken muun voi tehlä etänä

palataan ja halit tulle ❤
 
  • Vau!
Reactions: -Tosiystävä-
kiva juttu, tlollikin taitaa olla linjoil tilloin

oli jännä yö tuolla ulkona eli paikoitta luonnotta ihailematta aulingonlatkua ja noutua ja tiput ne lauloi kauniitti

kettukin tuli vattaan jotkut klo 03

ja nukkumaan menin vatta 06 ja noutin hetki titten kun kaiken muun voi tehlä etänä

palataan ja halit tulle
Olet muuttunut yöpöllöksi! :LOL: Mitä linnun ääniä kuului? :)

Tulin juuri iltalenkiltä, huh. Näin joutsenen ja poikaset uimassa, aikuisjoutsen piti hassua ääntä. Ilmeisesti tarkoitettu minun karkoittamiseksi. :sneaky:
 

Yhteistyössä