Uni tuli kesken kaiken!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyttö ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyttö ymmällään

Vieras
Hei ihmiset, kertokaa onko teille koskaan käynyt kuten minulle eilen illalla: harrastimme poikakaverini kanssa seksiä (olemme olleet yhdessä vähän alle vuoden) ja kesken kaiken poikakaverini nukahti!!! Hän oli valitellut kovaa väsymystään jo aiemmin illalla, olimme nauttineet pari drinkkiä ennen puuhastelua... Olin aivan suunnattoman loukkaantunut aluksi, nyt en tiedä mitä pitäisi ajatella. Hän heräsi hetkisen kuluttua itkuuni ja sanoi olleensa niin väsynyt ettei kunnolla edes muistanut missä vaiheessa oli nukahtanut. Itkettää.... Naurattaa... Onko kukaan kokenut samaa!?

Mitä siinä itket? Miehes oli varmasti tosi väsynyt ja tarvitsi enemmän unta kuin sun pillua. Ootko niin tyhmä vai itsekäs että et voi hyväksyä tapahtunutta vaan loukkaannut ja säälit itseäs? Oisit peitelly kaveris vaan ja antanu nukkua, ei se kalu mihinkään nukkuessa katoa.

Niin ja nyt kävi vielä niin, että nukahti onnellisena, jos olisi kuollut, niin myös se olisi tapahtunut onnellisena.
Tosimies nai niin väsyneenä, että nukahtaa kesken aktin, suurin osa ei edes pysty yliväsyneenä koko hommaan. Ole ylpeä miehestäsi ja pidä siitä kiinni, jos on muuten hyvä. Se tykkää susta.

Vaikka nää vastaukset oli aika ymmärtäväisiä, niin ehkä sittenkin kannattais vilkaista peiliin, millaista pakettia oikein tarjoat, kun noin nukahtaa ?
Eli tee testi, oletko lahna vai orava ?

Mulla nukahti kerran vaimo alle. Oli aloittaessamme
väsynyt. En ensin meinannut uskoa, sitten alkoi
naurattaa, sen verran olin herrasmies että en jatkanut
loppuun... näitä sattuu, mutta aika uskomatonta.
Ei kai voi ajatella, että miten olisi hommat vähän
virkeämpänä.

Tuossahan oli onni onnetomuudessa se, että kaverisi ei kuollut päällesi. Muistan erään muistokirjoituksen, kun mies kuoli kesken aktin. Siinä muistokirjoituksessa luki muistaakaseni. "" Vittumaist on kuolla, kun kyrpä pystyyn jää ja arkun kanteen täytyy torvi rakentaa. Mut vielä vittumaismempaa, jos torvi katkeais ja koko saattojoukko nauruun ratkeais"".

Onneksi sinua vain itkettää ja naurattaa lisäksi sinua saattaisi pierettää. Ilmeisestikin reaktiosi kuuluu luokkaan ""Hystera"", joka on kreikankielen sana ja tarkoittaa kohtua.
Psykoanalyytikko Sigmun Freud lähti ajatuksesta, että naisen (hysteerinen) käyttäytyminen johtuu kohdun liikkeistä. -Kannattaa tarkistuttaa lääkitys ja kilpirauhasen toiminta.

Yhteistyössä