Unet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Näin viime yönä unta, että sain ilmaiseksi kaikki Halensilta tilaamani vaatteet. Vaatteita oli monen sadan euron arvosta. Uni tuntui niin todelliselta, että piti oikein tarkasti aamulla miettiä, että oliko totta vai unta :) Kävisipä joskus noin kiva tuuri!

Mutta tietääkö kukaan, mitä tarkoittaa unessa rikkinäinen, vuotava katto. Näin myös unta, että naapurin katossa oli kaksi reikää. Sitten kun menin asiasta heille sanomaan, meidänkin katto oli vähän huonossa kunnossa.

Näin todella oudon unen, olen mies, mutta unessa olin jostain syystä saanut lapsen. Olin oikeasti onnellinen pikkulapsestani jota myös imetin. Lapsi muuttui jossain välissä linnuksi ja sen isäksi paljastui isäni.
Todella outoa, mutta oli hienoa imettää

Ei voi kuin ihmetellä miten äitit pärjäävät vauvan kanssa, kun minä olin ainakin pulassa kun en oikein tiennyt mitä pitäisi tehdä, oli niin paljon eri asioita muistettavana

Alkuperäinen kirjoittaja aki:
Ei voi kuin ihmetellä miten äitit pärjäävät vauvan kanssa, kun minä olin ainakin pulassa kun en oikein tiennyt mitä pitäisi tehdä, oli niin paljon eri asioita muistettavana

No mitä sun sitte piti muistaa? :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No mitä sun sitte piti muistaa? :)

Kaikkeee mitä lapsen hoitoon voi liittyä, vaipanvaihtoo, ruokintaa jne. jo pelkästään se miten lasta oikein pidetään, ettei se mene rikki.
Lisäksi kun kyse oli unesta, niin en päässyt kovin tehokkaasti käsiksi noihin kaikkiin tietoihin, unessa kun on vaikea ajatella järkevästi

Yhteistyössä