Riippuu kulttuurista mitä käärme symboloi. Mieti mitä se siulle tarkottaa? Onko käärme siulle pelottava elukka vai jotain muuta? Kristinuskossa käärme on petturin symboli, mutta toisaalta on myös lääketieteen ja farmasian symboli
Ei jummi, mä näin samanmoista unta, ekaks se iso paha kärmes puri mun lapsuudenystävää ja sitten tajusin että oli muakin purru ranteeseen...mäkin oon jostain kuullu että liittys jotenkin penikseen tms.
Viime yönä näin outoa unta pienestä käärmeestä joka yritti purra mua siinä unessa mutta ei ilmeisesti kerennyt, mieheni oli siinä unessa ja yritti saada käärmettä pois jaloistani..entiedä onnistuiko?????? Heräsin kesken unen ja minulle jäi todella outo olo... Olen raskaana pian 37 viikolla... Mitäköhän tää uni tarkottaa????
määpä kerron sulle mistä tuo uni tulee... viime ja tällä viikolla on uutisoitu moneen kertaan, että kyyt ovat heräämässä talviunilta. oli kymppiuutisissa, hesarissa, kalevassa ja iltasanomissa (oli jopa jonkun makuuhuoneeseen tuo liero luikerrellut). siitä se juttu on alitajuntaan jäänyt, ja nyt tulee uniin. näin ihan samaa unta pari yötä sitten =)