Unentulkintaa kaipaisin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siiri

Vieras
Näin viime yönä unta mentyämme mieheni kanssa naimisiin, erosimme parin viikon päästä. (Oikeasti menimme keväällä naimisiin emmekä ole eronneet, emmekä edes millään saralla asiasta puhuneet) Unessa kuitenkin jatkoimme mieheni ja lastemme kanssa yhteiselämää ja parisuhdetta. Olimme hyvin rakastuneita unessa yhä.

Eli en tajua miksi erosimme.

Sitten, menin unessa naimisiin erään miespuolisen todella hyvän ystäväni kanssa. Tämän ystävän kanssa meillä ei ole ollut koskaan mitään "sutinaa" olemme vain todella hyviä kavereita. Unessa menimme naimisiin pelkästään syventääksemme ystävyyttämme, niinkuin nyt hyvät kaverit tekee.. (unessa tää siis oli käytäntö)

Sitten siinä unessa tän vihkiytymisen jälkeen säikähdin ja aloin itkeä. Tulin tosi surulliseksi siitä että olen tehnyt nyt miehelleni väärin. Tunsin unessa ikäänkuin pettäneeni mieheni ja pilanneeni meidän hyvän perhe-elämän.

Unessa tämä ystäväni ei ymmärtänyt ollenkaan, vaan yritti saada minua kokoamaan itseäni ja unohtamaan moise turhat tuntemukset.

Mielipiteitä????

Kaipaatko ystävääsi? Olet ehkä "laiminlyönyt" häntä nyt kun olet naimisissa ja unesi kuvasi tuntojasi näin dramaattisesti. Mietit ehkä, onko sopivaa ikävöidä häntä.

Hmm.. Ekana tulis mieleen joku alitajunen pelko.. Että miehesi ei ymmärrä/hyväksy tätä ystävyyttänne? Tai että pelkäisit menettäväsi hyvän ystäväsi koska olet mennyt naimisiin..

Mutta älä stressaa tästä liiaksi,unet ei aina tarkota mitään..

Mulla tuli mieleen, että sulla ja tällä miespuolisella ystävällä on joku yhdistävä tekijä, jota sulla ja aviomiehellä ei ehkä ole. Toivoisit että tämä yhteys löytyisi myös avioliitostasi ja mahdollisesti kannat syyllisyyttä siitä toiveesta, ja kamppailet itsesi kanssa päästäksesi joko toiveesta tai syyllisyydestä.

Yhtään sinne päinkään? :) Ihan siis vaan mutu-tuntumalla...

Nää kaikki oli kyl tosi osuvia =)

Mies luottaa muhun kyllä, mutta onhan se outoa että mun yks parhaimmista kavereista on mies. Monet muut kyllä vähän ihmettelee kun käydään risteilyillä ja ollaan samassa hytissä.

Ja jo näin kirjoitettunakin mua itteänikin jo vähän kauhistuttaa =)

Yhteistyössä