Unelmien talo taisi löytyä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tumpula

Vieras
Ainutlaatuinen tilaisuus, olisi talo myynnissä anoppilaa vastapäätä. :D
Pitäisikö ostaa? Ei tarvisi tuntea yksinäisyyden tunnetta enää koskaan, taatusti lasten kanssa ulkoillessa tuntisin silmät selässäni koko ajan. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Mein hajurako on anopin kanssa noin 10 km, sitä pidempää ei jaksa pyöräillä ja autoa sillä ei ole ;)

Meillä on nyt viisi kilometriä väliä. Se on hyvä, anoppi ei sitä kävele eikä silä ole ajokorttia. B)

Oikeasti ajatus anopin naapurissa asumisesta on kamala. :x Se kyttää nytkin niitä jotka siinä talossa asuu ja soittelee mun miehelle että mitä siellä tapahtuu. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Mein hajurako on anopin kanssa noin 10 km, sitä pidempää ei jaksa pyöräillä ja autoa sillä ei ole ;)

Meillä on nyt viisi kilometriä väliä. Se on hyvä, anoppi ei sitä kävele eikä silä ole ajokorttia. B)

Oikeasti ajatus anopin naapurissa asumisesta on kamala. :x Se kyttää nytkin niitä jotka siinä talossa asuu ja soittelee mun miehelle että mitä siellä tapahtuu. :whistle:
Hei, puuttuuko sun anopilta elämä? :D Takuulla pelkkä ajatuskin ahdistaa, asua noin lähellä. :$

mää voisin kyllä itse muuttaa anoppia vastapäätä, tullaan oikeen hyvin toimeen :)
ja jos ukko kultaa menee hermot, ois se helppo lähettää anoppilaan pois jaloista :laugh:
ja anopilta sais varmasti apua kaikkee mihin tarvii :)

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Hei, puuttuuko sun anopilta elämä? :D Takuulla pelkkä ajatuskin ahdistaa, asua noin lähellä. :$

Ehkä vähän. Se on muutenkin vähän sellainen juoruilija, kertoo eteenpäin kaiken mitä kuulee...

Lisäksi se on aika takertunut toiseen poikaansa eli mun mieheen. Joka viikonloppu meidän pitäisi anopin mielestä viettää kaksi päivää sen luona istuen. :x Mies onneksi osaa jo sanoa sille ei.
Toinen sen pojista asuukin vielä kotona. Ja tulee ilmeisesti aina asumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja sarba:
ja jos ukko kultaa menee hermot, ois se helppo lähettää anoppilaan pois jaloista :laugh:
ja anopilta sais varmasti apua kaikkee mihin tarvii :)

Meillä kun miehen lähettää anoppilaan, se tulee hyvällä mäihällä takaisin vielä pahantuulisempana. :D
Ja taitaisi tuo apuasia mennä niin että meitä juoksutettaisi anopin luona vielä nykyistäkin enemmän... Viimeksi miehen piti käydä siellä vaihtamassa lamppu. :xmas: Sitähän ei siis voinut se kotona asuva veli tehdä.

Ehkä vähän. Se on muutenkin vähän sellainen juoruilija, kertoo eteenpäin kaiken mitä kuulee...

Lisäksi se on aika takertunut toiseen poikaansa eli mun mieheen. Joka viikonloppu meidän pitäisi anopin mielestä viettää kaksi päivää sen luona istuen. :x Mies onneksi osaa jo sanoa sille ei.

:hug: Tuttu juttu. Nim. anopin seitsemästä nuorimman kanssa naimisissa :kieh: Anoppini bravuuri on saattaa omat lapsensa keskenään riitoihin, että kaikki alkaa sääliä äitiään kun joutuu sietämään niin inhottavia sisaruksiaan :whistle:

:$ Kuulostaa, hmmm, aika hirveältä ajatukselta. B) Mutta, onneksi anoppisi toive ei toteudu. :D Siis onneksi sulle. :laugh:

:hug: Tuttu juttu. Nim. anopin seitsemästä nuorimman kanssa naimisissa :kieh: Anoppini bravuuri on saattaa omat lapsensa keskenään riitoihin, että kaikki alkaa sääliä äitiään kun joutuu sietämään niin inhottavia sisaruksiaan :whistle:
:o |O :headwall:

Yhteistyössä