Unelmien poikamies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Joko juteltiin?

No, vaikuttiko Bettina ja Antti jo/vielä hyvältä parilta? Musta näytti että Bettinalla oli enemmän odotuksia..

Meri vaikutti taas fiksulta ja rehelliseltä, myös Ana antoi edelleen hyvän kuvan itsestään.

Arvasin.Antti taitaa olla sisimmältään pelimies...se oli vaan pelkkää ohjelmaa,niinpä tietenkin.
Meri ja Ana oavt liian hyviä sille limanuljaskalle,ansaitsevat todellakin parempaa.Miksi se antti sit jauhaa paskaa :"etsin kumppania koko loppuelämäksi" ,pelkkä feikki koko jätkä.

Alkuperäinen kirjoittaja Antti sucks:
Arvasin.Antti taitaa olla sisimmältään pelimies...se oli vaan pelkkää ohjelmaa,niinpä tietenkin.
Meri ja Ana oavt liian hyviä sille limanuljaskalle,ansaitsevat todellakin parempaa.Miksi se antti sit jauhaa paskaa :"etsin kumppania koko loppuelämäksi" ,pelkkä feikki koko jätkä.

peesaan..ihan täysin julkisuutta hakeva hemmo!

Mulla ihan jo vanhempiensa puolestakin hävettää!

eli eivät olleet enää pari eilisen ohjelman aikana???? Ihmekkös Bettina vaikutti omituiselta,miksei voinut suoraan sanoa ettei siitä tullut mitään....
Ne tytöt oli kyl järkkyjä....etenkin Disa ja pissis-Evelin....hih kun ne tilitti siellä

eli eivät olleet enää pari eilisen ohjelman aikana???? Ihmekkös Bettina vaikutti omituiselta,miksei voinut suoraan sanoa ettei siitä tullut mitään....

Ja ne piteli vielä kädestä kiinni siinä ohjelmassa. :o Mä en olis suostunut siihen jos olisin ollut siinä tilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Töyhtö:

Ja ne piteli vielä kädestä kiinni siinä ohjelmassa. :o Mä en olis suostunut siihen jos olisin ollut siinä tilanteessa.

mutta johan tuokin on kuvattu ajat sitten, vikko sitten siitä näytettiin jo pätkiä...

Yhteistyössä