unelmien poikamiehestä...

vieras
mua jotenki hävettää tuo lässynlässyn puhe noiden puolesta! :x tosi imeliä tyyppejä...

"jos mä menen naimisiin niin en halua erota.mulle naimisiin meno tarkottaa sitoutumista,enkä halua todellakaan erota. vaikka nykyään niin moni liitto päättyy eroon,joka on tosi ikävää,niin mä en aijo erota." kuka sanoo naimisiinmennessä että aikoo erota?? :eek: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
Varmaan kiva sen valitun jälkeenpäin kattoa näitä jaksoja... "ai sä panit totakin"
Mietin just ihan samaa!

Ja eiköhän Antilla ollu suunnitelmat valmiina Bettinankin varalle: "Jos Bettina vaan haluaa viettää kanssani yhteisen yön.." Tuskin siellä koko yötä lentokoneita analysoidaan. :whistle:

Voi olla aika karmeeta pudonneelle tytölle kattoa tätä jaksoa...

 
Jokohan se Antti-poeka tekee valintansa tässä jaksossa? On kyllä jotenkin ällöä, että se käy kiksauttaan molemmat daamit ennen lopullista päätöstään... :$ Tai siis hyvähän se on ennen naimisiin menoa tehdä se koeajo, mutta eihän nuo kuiteskaan naimisiin ole edes menossa...?

Tosiaan tuo lässytys ärsyttää, jotenkin käsikirjoitetun kuulosta.

Ja nyt mä muuten vasta hoksasin, että tuo Anttihan on järkky ruma. Ja molemmat muijatkin kyllä on rumia, joten yhteensopiva pariskunta tulee, valitsee sitten kumman vaan!

Kumman Antti teidän mielestä valitsee?
 
vieras
meristähän se on tykänny alusta lähtien.
ja onhan amerikkalaisessakin formaatissa se fantasia sviitti juttu ja eiköpähän tuo ole ollut ihan alusta asti selvää kilpailuun lähtijöille,et se viimeset tytöt kaataa sänkyyn.
 
Jotenki se vaan kun rivien välejä kuunteli niin tuli vähä semmonen olo että kyllä ne sinne kivoja puuhiansa menivät tekemään. No, mistäs sitä voi oikeesti tietää, mut meneehän ne jotku ekoilla treffeilläki, joten miksipä ei noinkin.

Tosi kamalaa vaan toiselle. Tai kummalleki, jos paneeki molempia...Jotenki... :x
Ite en moisessa tilanteessa periaatteestakaan lähtis samaan sänkyyn "nukkumaan".
 
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppis:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Paniksnevai??? :eek: :eek: :eek: :D

No eihän me nyt satavarmoja olla. B)
Joten en usko että vältsisti koeajoivat toisiansa :whistle:
Miltäs se näyttäs telkussa jos sanois et "en varmasti lähe sun kaa samaan huoneeseen" :D
Siveelliseltä? :D No voishan ne leikkiä kilttiä tyttöä ja sanoa ettei ole siihen valmiita... Amerikkalaisessa versiossa usein naikkoset kieltäyty... Alko naurattaa ku se Meri oli "joo mä oon ainakin heti valmis"... Kyllä se varmaan molempien kanssa jotain on touhunnu vällyjen välissä...
 

Yhteistyössä