Unelmatorttu???

• Viestiketjun aloittaja Tiivitaavi81
  • Ensimmäinen viesti
HentunLiisa harmaana
3 munaa
1 dl sokeria
3½ rkl perunajauhoja
½ rkl vehnäjauhoja
2-3 rkl kaakaojauhetta
1 tl leivinjauhetta

Vatkaa munat ja sokeri vaahdoksi, lisää keskenään sekoitetut kuivat aineet siivilän läpi, sekoita varovasti, kaada voidellulle leivinpaperille pellille.
Paista 225C n. 5-7 min.
Täytä jollain herkullisella :p

-Huvitutti-
Mun suosikkitäyte on Daim-kermavaahto. Just eilen tuli tehtyä kääretorttu.. Eli hakkaa pussillinen daim-rakeita murusiksi ja sekoita ne purkilliseen vispattua kermaa. :p :p

paniikkihäiriöinen

Unelmatorttu

4munaa
1 1/2 dl sokeria
1dl vehnäjauhoja
3/4dl perunajauhoja
1tl leivinjauhetta
1/2dl kaakaojauhetta

225 ja 5-7min.

täyte:

100g tuorejuustoa(appelsiini-tai mokkahovia)
2dl kermaa
1dl suklaarouhetta
vanilliinisokeria ripaus
:flower:

Rubbi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2004 klo 12:16 -Huvitutti- kirjoitti:
Mun suosikkitäyte on Daim-kermavaahto. Just eilen tuli tehtyä kääretorttu.. Eli hakkaa pussillinen daim-rakeita murusiksi ja sekoita ne purkilliseen vispattua kermaa. :p :p
**Jos mä söisin tuollasia herkkuja niin voi sitä läskien määrää :) Tietty jos muu ruokavalio on kunnossa niin sitte...:)

Koklaaja
:p Lääh, pitääköhän tässä alkaa leipomaan, kun moisia houkutuksia täällä ilmoille päästetään. Joo, vauva ainakin vatsassa tuumasi, että kyllä kyllä... haluaa namia! Kiitos minunkin puolesta ohjeista. Toisten kokeilemat ovat aina hyviä, kun on kerran hyväksi testattu! :D

Koklaaja
:p Lääh, pitääköhän tässä alkaa leipomaan, kun moisia houkutuksia täällä ilmoille päästetään. Joo, vauva ainakin vatsassa tuumasi, että kyllä kyllä... haluaa namia! Kiitos minunkin puolesta ohjeista. Toisten kokeilemat ovat aina hyviä, kun on kerran hyväksi testattu! :D

Yhteistyössä