Unelmani on päöstä itse keksimääni mielikuvitusmaailmaan.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ymmärrä, että miksi en pääse sinne. Eläisin siellä ikuisesti tämän ikäisenä ja hallitsisin siellä kaikkea. Yksin eläisin siellä ja saisin tehdä juuri mitä itse haluaisin. Siellä elämä olidi ihanaa.
 
Joitain unelmia voi yrittää toteuttaa irl, mutta niitä mitä ei - voi unelmoida.

Unelmointi on ihanaa.❤
 
no tyttö alko eilen opettaan et jos mä sanon kiva ni se tarkottaa et oot tyhmä. Mulla meni hermo siihen ja sanoin et en todellakaan opettele toisin kieltä esim jos se sanoo viisas ni se tarkottaa et oon tyhmä
Tota mä vähän arvelinkin tosta toisinpäin kielestä, mutta varmistin vielä.:giggle:

Mä unelmoin nykyään ehkä liian harvoin, enempikin vois.
 
millanen soffa sulla on? missä sun henki liitelee?
Iso divaani/u-sohva, ensimmäistä kertaa kangassohva - kannatti - on mukavampi ja pehmeämpi. Ennen on ollut aina nahkainen, koska pienet lapset, eläimet summuut.

Missä mun henki...hmmm...siitä meinaa tulla välillä liian aikuinen, oon huomannu!:eek: En ole edes keppostellut pitkään aikaan.:eek:
 
vierailija
Iso divaani/u-sohva, ensimmäistä kertaa kangassohva - kannatti - on mukavampi ja pehmeämpi. Ennen on ollut aina nahkainen, koska pienet lapset, eläimet summuut.

Missä mun henki...hmmm...siitä meinaa tulla välillä liian aikuinen, oon huomannu! En ole edes keppostellut pitkään aikaan.
no maailma tarvitsee aikuisia jotka ottaa ympäristöstään vastuun :) mut saahan sitä pränkkailla mä oon huono sellases. tyttö tekee niitä :) mä ite keksityn liikaa vakaviin juttuihin ja mun pitäis osata hellätä. täällä netissä on helppoo mut saman lailla livenä ei ookkaan kun suurin osa loukkaantuu kun esitä kysmyksiä
 
no maailma tarvitsee aikuisia jotka ottaa ympäristöstään vastuun mut saahan sitä pränkkailla mä oon huono sellases. tyttö tekee niitä mä ite keksityn liikaa vakaviin juttuihin ja mun pitäis osata hellätä. täällä netissä on helppoo mut saman lailla livenä ei ookkaan kun suurin osa loukkaantuu kun esitä kysmyksiä
Usein pitää olla ketun häntä kainalossa niin ainakin itsellään on hubaa!:oops:

Ei kysyvä tieltä eksy.❤

Enkä minä eksynyt tarpeeksi kauas pesukoneesta koska nyt täytyy laittaa lakanst kuivumaan. Olisko lisää pyykkäysmusaa?:love:
 
vierailija
Usein pitää olla ketun häntä kainalossa niin ainakin itsellään on hubaa!

Ei kysyvä tieltä eksy.

Enkä minä eksynyt tarpeeksi kauas pesukoneesta koska nyt täytyy laittaa lakanst kuivumaan. Olisko lisää pyykkäysmusaa?
No sori erkaannuin pöytä koneelt nyt kuuntelen repiitillä katolilaista musiikkia :) mä tein mun pyykit jo päiväl. Hitsi mun pitäis vissiin vaihtaa jo lakanat ollu monta kuukaut samat:( joo mut ei aina voi olla hubaa mua ahdistais et pitäis aina olla menevä ja joku stand up koomikko
 
vierailija
Tulevaidsuudessa varmaan iso osa ihmisistä elöä jossain virtaalimaailmassa. SItten sekstailukin on sitä, että virtuaalihahmot sekstaa toisensa kanssa ja tuntuu ihan oikeelta... tai varmaan paremmalta kun kaikki on hyvännäköisiä jne.

Oikee seksi on sitten jotain ekstremistien ihmehommaa.
 

Yhteistyössä