Unelmamies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Marenki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Marenki"

Vieras
Heti alkuun voin sanoa, että itse en tee mitään listoja ja usein jalkani alta ovat vieneet miehet, jotka eivät ennakkonäkemysten mukaista ihannemielikuvaa vastaa. Mutta laitetaan silti kysely, johon voitte laittaa omia unelmaominaisuuksia eri saroilta.Tässä omat vastaukseni mukana

Pituus: 185-190 cm
Kroppa: Normaali, liiallinen lihakkuus ehdoton turn off. Mua ei haittaa jos on pikkasen ylimääräistä miehekkäästi. Paino kuitenkin max 100 kg.
Ulkonäkö: Komee, mutta ei mikään söpöliini. Suurin osa mainosten miehistä ei vetoo muhun. Tummat miehet (Italia) vetoavat kyllä, mutta kyllä suomalaisissa on kanssa paljon makuuni olevia. Sellaisiakin, jotka eivät ole tummia. Mustaihoiset harvemmin ovat olleet makuuni, mutta on tässäkin poikkeuksia.
Ammatti: Kyllä joku korkean koulutuksen vaativa ammatti olis paras: ekonomi, opettaja. Jostain syystä tapaamani juristit ja lääkärit ovat olleet jotenkin "outoja", joten en erityisesti tunne vetoa heihin.
Koulutus: No ks. edeltä. Ainakin ylioppilas, mieluiten akateeminen.
Talous: No hyvin toimeentuleva. Mutta siis opettajan palkka jo ihan ok.
Sivistys: Pitää olla sivistynyt ja pystyä keskustelemaan monista eri aiheista. Kielitaitoa pitäis olla niin, että englanti hyvä, ruotsi hyvä, mieluiten vähän jotain muutakin. Tärkeintä toki oma äidinkieli, oli se sitten suomi tai joku muu.

Luonteeseen ja muuhun en ota kantaa, koska ne kuitenkin ovat aina ratkaisevimpia. Mutta sitä ei samalla tavalla voi mitata.

Muitakin juttuja voi keksiä, esim. jos on jotain "vaadittuja" tai toivottuja erityistaitoja.

En mä ole edes tolla tavalla kelannu asiaa. Mä haluun että mies hyväksyy mut sellaisena kun olen (tämmöi semihörhö) ja ei ole välivaltainen. Tulee toimeen lapseni kanssa. Vähäänpä mä tyydyn. No ei vaan, mä haen (hain) enemmän persoonaa kun jotain yksittäisiä piirteitä. Se on se kokonaisuus joka ratkasee

[QUOTE="vieras";26576289]Semmonen, jonka kanssa tuntee rakkauden ja yhteenkuuluvuuden, kotiin tulemisen tunteen. Se on ainut mikä oikeesti merkkaa mulle.[/QUOTE]

peesi. lisäisin vielä että tunnen olevani turvassa hänen kanssaan.

[QUOTE="vieras";26576289]Semmonen, jonka kanssa tuntee rakkauden ja yhteenkuuluvuuden, kotiin tulemisen tunteen. Se on ainut mikä oikeesti merkkaa mulle.[/QUOTE]

Jotain tämän suuntaista mäkin tarkoitin. Sä ilmaisit sen vaan tyhjentävämmin :)

Semmoinen jonka minä hyväksyn itsenään ja joka hyväksyy minut tällaisena. Siis toisin sanoen on sinut itsensä ja muiden ihmisten kanssa.
Itsetunto on sen verran kohdallaan että ei mitätöi muita tai yritä kokoajan pönkittää itseään. Kohtuulliset käytöstavat olis kivat ja työpaikkakin olis ihan jees.

Sain paljon parempaa kuin olisin koskaan voinut listalle hahmotella. :heart:

Siitä ei tässä ollut kyse. Varmaan sullakin oli jotain "hahmotelmia" ennen Dataa. Kyllä sitä muutkin ovat olleet ihastumisen ja rakastumisen huumassa (jopa vuosia) mutta ei sitä tartte jokaseen ketjuun tulla heittämään antamatta itse ketjua koskevia kommentteja. Omat vastaukset:

Kroppa: Urheilullinen ja lihaksikas, ei kuitenkaan missään nimessä bodari. Eikä siis laiheliini.
Ulkonäkö: Ne on ne silmät, jotka vaan ratkaisee. Jostain syystä usein ruskeissa silmissä on se jokin. Harmi vaan, että Suomessa on lähinnä vesisilmiä.
Ammatti: Pomo. Mitä isompi sen parempi.
Koulutus: Samapa se, mutta isot pomot on yleensä akateemisia.
Talous: Mieluiten ainakin 5000e/kk. Lisääkin sais olla, eikä omaisuuskaan haittais.
Sivistys: Kielitaitoa pitää olla enemmänkin kuin tankeroenlanti.

[QUOTE="Ulla";26576566]Siitä ei tässä ollut kyse. Varmaan sullakin oli jotain "hahmotelmia" ennen Dataa. Kyllä sitä muutkin ovat olleet ihastumisen ja rakastumisen huumassa (jopa vuosia) mutta ei sitä tartte jokaseen ketjuun tulla heittämään antamatta itse ketjua koskevia kommentteja. Omat vastaukset:

Kroppa: Urheilullinen ja lihaksikas, ei kuitenkaan missään nimessä bodari. Eikä siis laiheliini.
Ulkonäkö: Ne on ne silmät, jotka vaan ratkaisee. Jostain syystä usein ruskeissa silmissä on se jokin. Harmi vaan, että Suomessa on lähinnä vesisilmiä.
Ammatti: Pomo. Mitä isompi sen parempi.
Koulutus: Samapa se, mutta isot pomot on yleensä akateemisia.
Talous: Mieluiten ainakin 5000e/kk. Lisääkin sais olla, eikä omaisuuskaan haittais.
Sivistys: Kielitaitoa pitää olla enemmänkin kuin tankeroenlanti.[/QUOTE]

Noh, min "listalla" on aina majaillut sellainen asia, että mies olisi älykkäämpi kuin mie. Se on nyt viimein toteutunut.

Ulkonäkövaatimuuksia ei ole ollut, mutta itse näen asian niin, että sain itseäni moninverroin hyvännäköisemmän kumppanin. Olen aina mielinyt itseäni pitempää kumppania, mutta koska olen alle 160 cm niin tätä ei ole vaikea toteuttaa.

Ateismi elämänvakaumuksena oli tavoitteena (ja toteutui).

Koulutusta en ole niinkään ajatellut, sillä riittävällä älyllä varustettu pärjää ilman virallisia tutkintojakin, eikös juu?

Sain myöskin teiniaikojeni listalta sen, että mies on sen verran pasifisti, ettei ole armeijaa suorittanut kokonaisuudessaan.

Mitään palkkatoiveita tai ammattiin liittyviä ei sitten oikein ole ollutkaan.

Myönnän olleeni täysi idiootti, kun kuvittelin, että lapseton mies olisi järkevämpi valinta. Mies, jolla on lapsia ymmärtää paremmin naista, jolla on lapsia.

Horoskoopeista en ois kaikkia kelpuuttanut. ;) Enkä olisi lähtenyt muuttamaan läntiseen Suomeen. :D Eli itäsuomalainen jellona oli aivan mainio match.

Yhteistyössä