Unelmakotisi? Asutko siinä nyt?

• Viestiketjun aloittaja *kaamee talokuume*
  • Ensimmäinen viesti
*kaamee talokuume*
:O
Jumaleissön Kuljussa ton kokonen tontti :O Toi vois olla ihan kiva (itse asiassa etsitään just tuolta suunnalta taloa :D), mutta mä en lämpene puutaloille. Mä oon kuolannu tätä http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=13124431316920&itemcmd=move19&listSize=70&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1599474

6000 neliötä olisi kyllä kiva, mutta tuo unelmakohde on kyllä ihan korvessa. Eihän sinne pääse julkisilla. Se on minun vaatimukseni :)

Aika lähellä unelmaa asun, tosin tämä talo kuuluu niihin "talossa on potentiaalia"-kohteisiin. Rahalla saisi sen unelmaksi viritettyä. Lottovoittoa odotellessa...

"vieras"
Mä en ole kovinkaan vaativa, minun unelmakohde on aika edullinen :D

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=13124441162640&itemcmd=move0&listSize=3&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1596400

Tosin tuossa on hirveästi laitettavaa, että saa mummon pois. Ehkäpä vielä joskus.. kun lapset kulkee omin jaloin ilman apua rapuissa :D
Ei mikään tyhjätaskumummo tuossa asustellut :whistle:

"unelmoija"
Oon monesti miettinytkin jos voittais lotossa. Olis oikeesti varaa valita asuin paikkansa. Vaikeeta olis valita..vesistön lähellä se ainakin olisi. Mutta olisko maalla vai kaupungissa. Tykkään kummastakin.

"vieras"
Ei, en todellakaan asu unelmakodissa...Haluaisin monikerroksisen talon (makkarit ylhäällä, keittiö ja olkkari keskellä, sauna ja pesutilat alhaalla ) talon. Ei mitään uutta. Rintamamiestalo. Rauhalliselta seuduslta, jossa ei naapureita ihan liki.

:)
Asutaan tällähetkellä 47 ja puol neliöisessä rivarikaksiossa miehen, lapsen ja koiran kanssa ja tilaa on erittäin vähän. Ei tätä voi unelmakodiksi sanoo, ei todellakaan. Mutta mulla on täällä kaikki mitä loppujenlopuks tarvin, tärkeimmät ihmiset. Olishan se kuitenkin hieno jos olis omakotitalon katto suojaamassa tätä perhettä sateelta, tosin ei paljon irtoo asuntolainoja kun ei oo sitä 10% asunnon ostohinnasta. Kyselty on ja joka paikassa ne tuntuu sen vaativan. Taidetaan asua tässä viel jonnin aikaa kun ei kuulu edes kunnalta isompaa asuntoa :s

Me ollaan nyt kaksi viikkoa asuttu meidän ensimmäisessä omassa talossa ja kyllä tää on niin liki sitä unelmaa kun olla voi.. :) Toki voi aatella et jos olis rahaa niin olis sitä ja tätä, mut sillä budjetilla mikä meillä on, tää on meidän unelma.. :D

Sopivasti neliöitä, sievä oma pieni piha, nätit pinnat jne jne.. :)

"unelmoija"
Mä taas inhoon rappusia. Kolme kerrosta olis kauhu. Sellasen muutaman rappusen tasoeron voisin ottaa. Sitä en ole vielä kokeillut. Mutta kerrosten välisten rappujen siivoukseen ja kulkemiseen olen hermoni menettänyt jokusen kerran.

Noo, kai me asutaan nyt semmoisessa eräänlaisessa unelmakodissa. Tällä hetkellä kuitenkin kerrostalossa kaupungin keskustassa, vaikka loppujen lopuksi haluaisimme asua omakotitalossa. Se ei kuitenkaan vielä ole järkevää ja ajankohtaista, joten TOISTAISEKSI ollaan unelmakämpässä :) En voisi pyytää kerrostaloasunnolta enempää.

Mun unelmakoti onkin näköjään myyty jo...mutta tämän suuntainen mutta Haifassa. Yleensä en näistä ökytaloista välitä, niissä pitää olla joku juttu...
herzliya pituach l Real estate Herzliya pituach l herzliya pituach real estate l property herzliya pituach l herzliya real estate

Ehkä kuitenkin tuo muutto tapahtuu aika paljon toisenlainen...tätä ollaan mietitty
Penthouse For Sale In Haifa - BarEl Properties In Zichron Yaacov

Mutta ehkäpä joskus sitten saakin tuon ihanan pikkutönön :)

Mun unelmaan ei oo linkkiä. Se sijaitsee puhtaan järven rannalla. Rakennettu hirrestä, olkipaaleista tai kivestä. Maalit ym myrkyttömiä. Luonnonmateriaaleja mahdollisimman paljon, myös kalusteissa. Sopivan luxus, löytyy uima-allaski. :) Ei mikään valtava kartano.

• Tykkää
Reactions: Data ja BootyPeppi

Yhteistyössä