Unelma-asunto ei ollutkaan unelma-asunto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi äh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi äh

Vieras
Kävin tänään katsomassa rivarikämppää, jonka olin jo melkein aikonut ostaa sijainnin ja kuvien perusteella. Mutta, mutta...sisällä oli makkareissa kummallinen ummehtunut haju, joka ei kyllä johtunut likaisuudesta tms. Itselle iski epäilys jonkilaisesta kosteusvauriosta, joten peräännyin, vaikka harmittikin.

Meilläkin netin kautta monta unelmaa mennyt ohi suun,mutta mun neuvo on että kannattaa sitä vaistoa kuunnella.Se oikea unelma kyllä tulee vastaan =) Aikansa se harmittaa mutta ei kun uutta vain etsimään,itse aina hoin itselleni että niin sillä oli joku tarkoitus ettei sitä ollut meille tarkoitettu..

Kiitos lohdutuksesta. Jotenkin vain tuli sellainen olo, että tätä riskiä en halua ottaa ja upottaa tähän isoa summaa velkarahaa. Kyllä sen asunnon pitää tuntua oikealta, kun sinne sisälle kävelee.

Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:
Eiks sinne voi vaatia kuntotarkastuksen ennen mitään ostopäätöksiä? Eikai kukaan osta sikaa säkissä!

En tiedä, yleensä ei kai osake-asuntoihin tehdä kuntotarkastusta (ainakaan ei kerrostaloissa), mutta kai sellaista voisi harkita.

Yhteistyössä