Voi, että on jännää, että jollakin on täsmälleen sama tarina kun meillä!!!Ihan kuin olisin itse kirjoittanut.
Mä oon ollut tossa "sonossa" eli munatorvien aukiolotutkimuksessa ja auki oli.Kävin yksityisellä eikä ollut edes kallis omasta mielestäni. Nopea, helppo ja kivuton toimenpide. Voi auttaa raskautumisessa, jos on hieman tukossa munanjohtimet.Mulle sanottiin siellä kirurgisella osastolla, missä leikattiin, että ei aiheuta lapsettomuutta. Mun oma lekuri sanoi, että munatorvet ovat voineet vahingoittua ja toimia hieman vajaateholla, mutta sitä ei näe millään eikä pysty tekemään mitään. Tämän vuoksi lääkäri sanoi, että IVF-hoito olisi sitten mahdollisuus, mutta ei kuulemma ole perusteltua meille.
Lisäksi oon ihan perus hormonikokeet ottanut jo ja kaikki ok.
Toivon, että plussaa tulisi ensi viikolla, mutta en odota sitä kuitenkaan. Ihme olisi. Jotenkin toivo alkaa mennä jo.
Mä olisin kiinnostunut kuulemaan myöhemminkin sun kuulumisiasi!
Täällä kirjoitteli aiemmin joku, jolla oli umppari leikattu 12 v. sitten ja oli sanottu, että lapsi ei tule saamaan, mutta kaksi päivää myöhemmin kirjoittelusta sai plussan testiin. Että toivoa on!