Umpisolmussa itseni kanssa(ko)??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja solmussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

solmussa

Vieras
En nyt tiedä onko vika minussa, miehessäni vai molemmissa..
Aika usein tulee riitaa minun aloitteesta, koska kaipaisin enemmän huomiota mieheltäni. Minä yleensä päivällä halaan ja annan pusuja, mutta mieheni ei juurikaan tai tosi harvoin.Toki hän antaa pusuja+haleja, jos minä aloitteen teen.Illalla, kun mennään nukkumaan tulee hän silloin yleensä viereen+pusuja antaa, mutta minua ajoittain häiritsee, kun jättää viereen tulemiset illaksi ja siitä saattaa tulla sitten minulla sanomista ja alan riitelemään:( . Kaipaaan myös seksiä usein, mutta siinäkin minä useinmiten teen aloitteen,vaikka toki miehenikin tekee,mutta minä kuitenkin useammin. Siitäkin suutun, jos hän odottaa mielestäni valmista,eli minun aloitetta.. Itse hän sanoo, että tulihan viereen, mutta itsehän et halunnut(siis minä)...niin ehkä olin jo odottamiseen loukkaantunut.Tätä on jokseenkin vaikea selittää, jos ei itse koe näitä tunteita, mutta hölmöä hommaa tämä on.Sitten ylipainoisena hoen usein, että olen ruma+lihava, etkä halua+välitä minusta..Tiedän kuitenkin, että välittää:(..En vällitä nyt syyllistää ketään,mutta minua tuo vaan rassaa.

Yhteistyössä