UMMETUS+TIKIT! APUJA MAMMAT!!! (sori, ällö aihe)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mami"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mami"

Vieras
Synnytin 3 viikkoa sitten ja repesin synnytyksessä melkein persiiseen saakka :(. Nyt on iskenyt ummetus ja kakka on kivi kovaa. Sontiminen sattuu hemmetisti ja verta tulee. Millä saisi vatsan taas toimimaan?

luumusose, luumukeitto tai ylipäätään luumuja. omenakin pehmittää. sitten on tietysti apteekista ostettavia tuotteita. mulla oli vuosi sitten ihan sama pulma, joten osaan kuvitella olotilasi erittäin hyvin. :)

Jos takamus kestää niin laita peräruiske. Se kyllä kirvelee jos osuu repeämiin, mutta myös auttaa. Mä laitoin sen niin että laiton jälkeen istuin pytyllä ja suihkuttelin alapäätä kokoajan, mulla myös pahat repeämät sulkijalihakseen asti.

voih,muistan ton tunteen.. mutta siis asiaan. mä join hirveesti vettä,söin kuituja ja ostin levolacia apteekista. ensimmäinen kerta veskissä oli kaamea ton ummetuksen jälkeen,siis se sattui niin että itku pääsi. mut sen jälkeen vatsa pysyi kunnossa kun muisti tarpeeksi juoda ja syödä kuituja !

Mulle annettiin laitoksella jo Movicolia ja ostin sitä kotiin myös, joka päivä otin aamulla ja illalla pussillisen eikä ollut ummetusvaivoja. Siihen ei jää ns. koukkuun joten sit vaan lopetin käytön kun alapää alkoi parantua.

Osta kaupan puurohyllystä leseitä ja syö niitä vaikka luumupilttiin sekoitettuna. Tee tämä joka päivä. Sitten lisäksi Levolacia päivittäin. Pahimpaan hätään otin Laxoberon-ummetuslääkettä sen 10 tippaa illalla ja aamulla uloste tuli lähes vetenä ulos ilman ponnisteluja. Laxoberonia ei kuitenkaan tule käyttää kovin pitkään putkeen, koska se laiskistuttaa suolen luonnollista toimintaa toisin kuin Levolac. Minulle se kuitenkin oli SUURI pelastus kun taistelin vuosi sitten ison epparihaavan ja ummetuksen kanssa. Tsemppiä!!

Yhteistyössä