ultrien luotettavuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
nyt pliis apua tarvitaan!!!
Eli mikäs ultra se onkaan kaikista luotettavin hedelmöitys ajankohtaa veikattaessa?
Olen käynyt ultrassa kun masussa ei näkynyt kuin ruskuaispussi. Sitten kävin viikko sen jälkeen ja arvio oli 6+6. Niskapoimu ultrassa laskettu aika siirtyi lähemmäksi eli lapsi olisikin saanut aikaansa aikaisemmin. minulle olisi nyt todella tärkeää tietää milloin lapsi on saanut alkuunsa!!! hengen hätä!!!
uskonko ensimmäisiä ultria vaiko niskapoimu ultraa??? kenellä on oikeasti tietoa asiasta?

Kappas vaan! Onko lapsen isä epäselvänä, olisit pitänyt huolta ehkäisystä ees jonkun miehen kanssa. Oletko varma että tuleva isä on kiinnostunut sun lapsen hankinnasta tai päätöksestä. Tai oletkos vaan pettänyt miestäsi. Onnea odotukseen ja raskauteesi. Toivottavasti lapselle löytyy isä joka haluaa sitä, voithan tietysti tarjota mahdollisuutta ryhtyä isäksi useammallekkin. Kyllähän se sitten testeistä huomaa kuka isä on....
Toivottavasti et loukkaannu mutta mielestäni oli nyt hauska ja samalla surullinen toi sun kysymyksesi. Yleensä kun lapsia hankitaan niin sillä ei ole väliä milloin se on tarkalleen saanut alkunsa. Yleensä kyse on lapsen saamisesta ja yhteisestä päätöksestä perheen lisäyksestä, eli mies pysyy samana.
Suuret pahoitteluni jos kyseessä on raiskaus tms..,.

juu, aika jeesustelua oli toi aiempi vastaus.

itsellänikin on laskettu aika muuttunut ultrassa. mentiin np-ultraan, ja silloin vauva olikin pienempi, puhetta oli juuri ruskuaispussista. ultra siirrettiin kaksi viikkoa eteenpäin, ja silloin np-ultran mukaan vastasi viikkoja 12, eli la siirtyi pari viikkoa eteenpäin. lapsi kuitenkin syntyi viikolla 38, jolloin kätilöt meinasivat, et jos kuitenkin eka la piti paikkansa...

eli ei noista ultrista voi kuitenkaan koskaan olla sata varma, ihmisiä ne on jotka sikiötä mittailee, virheitä voi tulla. tai sit jostain muusta syystä saadaan pienempiä/suurempia mittoja.

Miska puhuu mitä ilmeisimmin kokemuksen äänellä...

Älä alkuperäinen välitä tollasista miskoista, joiden maailma on mustavalkoinen ja koulusivistys loppunut ala-asteeseen.

Kyllä mä olen käsittänyt, että se np-ultra on tarkempi kuin ihan alkuraskauden ultra. Ainakin näin meillä... viikolla 6+5 tehty ultra näytti että alkio olisi ollut viikon pienempi, mutta sitten np-ultra palasi takaisin siihen ""oikeaan"" eli kuukautiskiertoni on kuitenkin suhta säännöllinen, niin siitä tiedän hedelmöittymisajankohdan parin päivän tarkkuudella.
Rakenne ultrakin vielä näyttää keskimäärin sen sikiön koon, mutta sitte siitä eteenpäin alkaa sikiön omantahtinen kasvu.

Aviomiehen kanssa on tehty tämä lapsi suunnitellusti, eikä siis ole tuollaista ongelmaa.. Huh.. Taitais olla aika inhottavaa :(

=D