jännää!!
Oon menos huomenna rakenneultraan ja mietin,että pystyykö siitä jo sanomaan kumpi on tulossa?
kätilö yleensä tekee rakenneultran eikä lääkäri.Alkuperäinen kirjoittaja Jpes:Riippuu lääkäristä suostuuko kertomaan. Yleensä kyllä kokenut lääkäri erottaa rakenneultrassa sukupuolen.
No ei kyllä meillä äitipolilla tee. Odotan kuudetta lasta ja kaikki ultrat niin niskapoimut kuin rakenneultratkin on aina tehnyt erikoislääkäri. Mä olen ollut tähän asiaan todella tyytyväinen. Mielestäni erikoislääkärin koulutuksella erottaa rakenneultrasta enemmän asioita kuin kätilön koulutuksella. Yhtään kätilöitä väheksymättä!Alkuperäinen kirjoittaja attn:kätilö yleensä tekee rakenneultran eikä lääkäri.Alkuperäinen kirjoittaja Jpes:Riippuu lääkäristä suostuuko kertomaan. Yleensä kyllä kokenut lääkäri erottaa rakenneultrassa sukupuolen.
aijaa. no meillä taas kätilö tekee ultraukset.Alkuperäinen kirjoittaja Jpes:No ei kyllä meillä äitipolilla tee. Odotan kuudetta lasta ja kaikki ultrat niin niskapoimut kuin rakenneultratkin on aina tehnyt erikoislääkäri. Mä olen ollut tähän asiaan todella tyytyväinen. Mielestäni erikoislääkärin koulutuksella erottaa rakenneultrasta enemmän asioita kuin kätilön koulutuksella. Yhtään kätilöitä väheksymättä!Alkuperäinen kirjoittaja attn:kätilö yleensä tekee rakenneultran eikä lääkäri.Alkuperäinen kirjoittaja Jpes:Riippuu lääkäristä suostuuko kertomaan. Yleensä kyllä kokenut lääkäri erottaa rakenneultrassa sukupuolen.
Niin tää on varmaan paikkakuntakohtainen juttu. Mun tuttavallekin toisella puolella Suomea niskapoimu-ultran teki kätilö ja kun siinä oli jotain normaalista poikkeavaa, piti kuitenkin jäädä odottamaan että lääkäri tarkistaa ultran.Alkuperäinen kirjoittaja attn:aijaa. no meillä taas kätilö tekee ultraukset.Alkuperäinen kirjoittaja Jpes:No ei kyllä meillä äitipolilla tee. Odotan kuudetta lasta ja kaikki ultrat niin niskapoimut kuin rakenneultratkin on aina tehnyt erikoislääkäri. Mä olen ollut tähän asiaan todella tyytyväinen. Mielestäni erikoislääkärin koulutuksella erottaa rakenneultrasta enemmän asioita kuin kätilön koulutuksella. Yhtään kätilöitä väheksymättä!Alkuperäinen kirjoittaja attn:kätilö yleensä tekee rakenneultran eikä lääkäri.Alkuperäinen kirjoittaja Jpes:Riippuu lääkäristä suostuuko kertomaan. Yleensä kyllä kokenut lääkäri erottaa rakenneultrassa sukupuolen.