Ultrassa käyty!(kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Ihanaa,sydän sykki ja kaikki muutenkin ok :heart:
Mun laskujen mukaan nyt pitäis olla rv 7+1,ultran mukaan 6+4.
Sanoi kyllä lääkäri et kun on näin alussa niin se voi vielä muuttua, pääasia et kaikki on hyvin =)

33yrvhs.jpg

onnea!! :flower:
onpas selkee kuva. itse kun kävin suunnilleen samoilla viikoilla niin siitä kuvasta ei kyllä millään muotoa saanut mitään selvää että mikä möntti siinä oli :D

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
näkykö syke jo? mä olin vahingossa liian aikasin ultrassa, ja se lääkäri sano että oon vasta viikolla 6. syke ei vielä näkynyt

Näky todella selvästi,itse olin makasin ku jäykkä kakka siinä tutkimuspöydällä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:
onpas selkee kuva. itse kun kävin suunnilleen samoilla viikoilla niin siitä kuvasta ei kyllä millään muotoa saanut mitään selvää että mikä möntti siinä oli :D

Makso sen verran paljon et oli syytäkin saada hyvät kuvat =)

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:

ultraus on kallista joo. mutta saa ainakin itselleen rauhan että siellä on joku eikä esim. tuulimuna.

Itsellä samoilta viikoilta kuva ja näkyy pienen pieni papunen. Suurentiko jotenkin tuota kuvaa isommaksi/lähemmäksi?
hieno kuva!

Alkuperäinen kirjoittaja :9:

Itsellä samoilta viikoilta kuva ja näkyy pienen pieni papunen. Suurentiko jotenkin tuota kuvaa isommaksi/lähemmäksi?
hieno kuva!

Varmaan suurenti,mä olin vaan niin tolkuttomassa tilassa et en paljon saanut mitään suustani ulos,tosi mukava lääkäri oli.

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Oiiii, ihana :) Miulla muuttu sillon np ultrassa tuo laskettuaika :)

Eli silloin mullakin tulee varmuutta asiaan,mulla kun on vähän epäsäännöllinen kierto.
Mä en ole esim rakenneultrassa ollut esikoisen aikaan,kun se raskaus todettiin melko myöhään.

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Oiiii, ihana :) Miulla muuttu sillon np ultrassa tuo laskettuaika :)

Eli silloin mullakin tulee varmuutta asiaan,mulla kun on vähän epäsäännöllinen kierto.
Mä en ole esim rakenneultrassa ollut esikoisen aikaan,kun se raskaus todettiin melko myöhään.

No miulla on kans ollu aina tooooosi epäsäännöllinen kierto, menkkojen mukaan olisin ollu 3 viikkoo pitemmällä mitä olin sillon ekassa ultrassa ( 6+ jotain viikolla) sitten 12 viikon ultrassa muuttivat laskettua aikaa. ja nyt 20 viikolla ei sitten enää tarvinnu muuttaa vaikka joissan mitoissa oli päivän parin heitto :)

Yhteistyössä