ultrassa kävin tänään :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

satu86

Vieras
Noniin eli eka ultra oli silloin joskus rv7+5 mut ultran mukaan näytti olevan viikkoja vain 6+5.
Tänään oli sitten ultra ja sen mukaan rv10+6, eli tuo eka ultra ei ollut tarkka, koska tuo neuvolan laskujen mukaan oleva rv heitti vain päivällä :)
Eli la on nyt sitten 18.6.

( sori sekava selitys :D )

Kaikki oli ultrassa hyvin. Kirppu siellä näytti heti potkivan ja muutenkin oli vilkas kaveri, ei meinannut kunnolla mittoja saada. Yhden kuvan saimme (ennen sain 3)
Huomenna neuvolalääkäri klo 8, hyvä jos jaksaa siihen aikaa edes lähtee kävelee.
b020.gif

Sen jälkeen menenkin labraan kokeisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Eli siis pidemmällä kuin luulit? (sorry en tajunnu.. :ashamed: )

en ollut pidemmällä.. vaan ihan oikea menkkojen mukaan. eli siis luultiin että viikot 10+5 nyt ja nyt onkin 10+6 eli tuo eka ultra oli väärässä missä luultiin että viikkoja vähemmän..

no onpas hankala selittää :ashamed:

jaaaaaaaaaaa... :D

Sillä mietin, kun muistin, et laitoit silloin vatsakuvan ja sit täällä väännettiin kättä siitä, et voiko olla niin iso, jos on niin vähän viikkoja vai onko kaksoset vai onko turvotusta vai onko .... vai... :D

Sillä mietin, kun muistin, et laitoit silloin vatsakuvan ja sit täällä väännettiin kättä siitä, et voiko olla niin iso, jos on niin vähän viikkoja vai onko kaksoset vai onko turvotusta vai onko .... vai... :D

niin juu :D vatsa on siitäkin viel kasvanu hiukan ja ihan yksi vaavi siel vain näkyi.

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:

niin juu :D vatsa on siitäkin viel kasvanu hiukan ja ihan yksi vaavi siel vain näkyi.

Voihan se olla, että toinen on piilossa ;) Joskus niin on käynyt. Onnellista odotusta! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:

Voihan se olla, että toinen on piilossa ;) Joskus niin on käynyt. Onnellista odotusta! :flower:

Kiitos :)

Onnea perheenlisäyksestä! Mulla on nyt rv 10+1 neuvolan mukaan. Huomenna menen mäkin ultraan. Mulla oli ongelmallinen eka raskaus ja sellanen harvinainen luustosairaus, jonka vuoksi ne mut haluaa ultraan jo nyt. Onhan se tietenkin kiva nähdä onko sielä elämää...

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Onnea perheenlisäyksestä! Mulla on nyt rv 10+1 neuvolan mukaan. Huomenna menen mäkin ultraan. Mulla oli ongelmallinen eka raskaus ja sellanen harvinainen luustosairaus, jonka vuoksi ne mut haluaa ultraan jo nyt. Onhan se tietenkin kiva nähdä onko sielä elämää...

minun lapsella oli myös luustosairaus, tai joku sellainen. Oikealta nimeltään anenkefalia. Minulla oli tuosta toisesta lapsesta rv10 ultra ja rv12 oli rakenneultra.. Tuo rv10:n ultra on täällä päin kaikilla tuohon aikaan.. Ja onnea myös sinulle, kyllä siellä kaikki hyvin on :)

Yhteistyössä