ultrassa ei näy mitään..

eli kävin ultrassa kun viikkoja piti olla 9+3 ja siellä ei näkynytkään mitään.kohtu oli kasvanut mutta mitään ei saatu näkyville.testi oli juhannuksena plussaa ja ultran jälkeisenä päivänä plussaa.mistä voi johtua??
vaikuttaako taaksepäin kallistunut kohtu?
entä se kun minun mielestä läääkäri laittoi tosi vähän sitä ultra geeliä.katsottiin siis alakautta!
nyt on ensi viikolla uusi ultra eli siis viikoja silloin 11+ jotain.
eikö silloin pitäisi jo näkyä jotain?
mitäs sitten tapahtuu jos silloinkaan ei vielä näy mitään?ei kai enää odotella?
mitä hcg arvo kertoisi tästä tilanteesta?
kiitos jos jollain olisi kokemusta kun itsellä lähtee järki tämän ollakko vai ei tilanteen kanssa!! :/ :/
 
Mulla näkyi ultralla rv 6 lapsivesipussi yms, alkio näkyi nuppineulanpään kokoisena pallona. Uusinta ultra oli rv8 jolloin näkyi alkio jo hyvin. Voi olla kyse tuulimunaraskaudesta/kohdunulkoisesta. Jaksuja piinaaviin viikkoihin.
 
Varmasti tosi kurja tilanne kun joutuu elämään epätietoisuudessa :ashamed: :hug:
Voisiko viikkoja olla oletettua vähemmän?!
Rv 9 pitäisi kyllä jo näkyä alkio ja sydämensyke hyvinkin! Alakautta tehty tutkimus on myös tarkempi kuin masun päältä!
Itsellä näkyi rv 8 jo selvästi alkoi ja syke.
Kyseessä voi siis olla valitettavasti tuulimuna :( Toivottavasti kuitenkin seuraavassa ultrassa se pikkuinenkin näkyisi!! :hug: :heart:
Jaksuja :hug:
 
Mulla oli kolmannessa raskaudessa eka ultra rv 10+4. Tk:n lääkäri (kokenut sellainen) ultrasi, eikä löytänyt sykettä, ei sikiökaikuja tai muutakaan. Sain kahden päivän päähän ajan naistenpolille, jossa lääkäri totesi sen mistä oli jo epäilys: kyseessä oli tuulimuna. Pääsin heti lääkkeelliseen tyhjennykseen.
Jaksamista piinaavaan odotteluun. :hug:
 
Pahoin pelkään, että kyseessä on tuulimuna. Silloin kohdussa ei näy mitään, vain tyhjä pussukka. :hug: Itsellä näkyi rv 6+ sydämen syke alakautta ultrattuna, mutta rv 11+ todettiin tyhjä kohtu eli tuulimuna. Alkio oli kuollut ja tuhoutunut itsekseen. Sain lääkkeet kotiin mukaan ja päivä niiden jälkeen tuli kovat supistukset, jotka sitten tyhjensivät kohdun kokonaan. Kivulias oli, mutta ennemmin lääkkeellinen tyhjennys kuin kaavinta.
 
Mulla kans samanmoinen kokemus kuin Adeladella.
Eli ultrassa 9+ ei näkynyt sikiötä, mutta ruskuaispussi kylläkin. Tuulimunaraskaus siis.

Näkyikö Sinulla ap siis yhtään mitään siellä?

Paljon voimia, epätietoisuudessa eläminen on kaikkein kamalinta. :hug: :hug:
 
jos ei näy mitään, saattaa tosiaan olla kyseessä tuulimuna, pelkkä ruskuaispussi, mutta ei vauvanalkua (inhoan sanaa sikiö, sentakia en sitä koskaan käytäkään), koska mulle se on vauva siitä asti, kun oon plussannut. itsellä se todettiin tosin vasta vko:lla 14+, joten oli aika shokki, kun oli odotukset jo korkealla , ja sitten vedettiin matto jalkojen alta.
 

Yhteistyössä