ultra ja sukupuoli?

Tästä aiheesta täällä varmaan jutellaan paljon... =)
Olin rakenne ultrassa jo kauan aikaa sitten, nyt viikkoja jo 26+.
lääkäri vastasi sukupuoli kysymykseeni, että ei tässä tarvitse arvailla, poikahan sieltä on tulossa!
Olen ihan super onnellinen pojasta, mutta todella ihmeissä raskaus oireista! Mulla on jo 3poikaa ja 1tyttö. Nyt yksikään oire ei ole sama kuin pojista! Ja niitä odottaessa on ollut prikulleen samat oireet. Iltapahoinvointi, hyvä ja virkeä olo, kynnet kasvaneet ym. Nyt olen todella väsynyt ja voin pahoin ympäri vuorokauden(toisinaan...en onneksi aina) ja hiukset ja kynnet ei todellakaan voi hyvin.


Onko kenelläkään ollut samaa sukupuolta ja niin eri oireet?
Olen jo ehtinyt miettiä, et onhan vauvalla kaikki kunnossa? Sillä poikaa odottaessa olen aina ollut täynnä energiaa ja nyt en ole sitä todellakaan! Tuntuu, että voimat hiipuu ihan pienestä!

kokemuksia?
 
3 samanlaista raskautta, siis oireiden mukaan aivan täsmälleen. kaikki poikia.
Neljäs raskaus ihan erilainen-> silti syntyi poika =)
Viides raskaus taas ihan erilainen, tulos selviää ensi viikolla :D

Ja tästä viidennestä erilaisesta raskaudesta syntyi tyttö :heart:
 
Onko se vaan oma hormoni toiminta mikä vaikuttaa? Mulla on ekaa kertaa laskenut Hbkin, mitä ei ole tapahtunut edes synnytysten jälkeen juurikaan. Nyt neuvolasta käskettiin aloittamaan rautakuuri enkä ole koskaan joutunut sitä syömään. Edellis raskaudessa olin niin täynnä virtaa, että olisin voinut tehdä synnytykseen saakka töitä . Tytöstä olin tosi väsynyt ja voimaton.

Onko sulla tapahtunut mitään muutoksia kehossa, kun olet näköjään kokenut yhtä monta raskautta kuin minäkin?

olen miettinyt voiko sekin vaikuttaa raskaus olotilaan, et on jo viides raskaus(tai kuudes, 1keskenmeno).

Naapurimme lääkäri sanoi, että elä ole ollenkaan varma. Hän oli ollut synnyttämässä(leikkaamassa) ihan varmaa poikaa ja tyttö sieltä tuli!

Olen siinä mielessä tosi kiinnostunut aiheesta, että meillä pikkupojat muuttaa uuteen huoneeseen yläkertaan, mikä valmistuu piakkoin ja haluaisin kovasti sisustaa vauvalle huoneen oman huoneemme viereen. Ehkä mun täytyy malttaa kuitenkin odottaa sinne syyskuulle saakka! Onhan mulla sittenkin aikaa sisustella!
Olis vaan niin ihan jo ottaa esiin myös vauvan vaatteen ym...

taidan olla liian malttamaton!

Ekaa kertaa musta tuntuu myös siltä, et vauva potkii aina vaan alaspäin..toivottavasti kääntyy vielä ennen h-hetkeä. kaikki muut on olleet pitkään valmiina pääalaspäin ja aikas alhaalla. Tämä taitaa olla nyt kaikkinensa poikkeus yksilö!
 
Ite jotenkin ajattelen noiden oireiden kertovan sukupuolesta. Meillä esikoinen tyttö ja nyt oireet ihan päinvastaiset kun ekassa raskaudessa ja poika on ihan varmasti tulossa (esitteli vehkeensä ultrassa niin selvästi). Että toisaalta ite kyllä luotan omaan kehooni tässä asiassa aika paljon.
 

Yhteistyössä