Ulosottomies..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimosa30
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mimosa30

Vieras
tai olise sitten nainen..
vie mun tilistä joka kuukausi 933,45?!!!

käteen jää 1100?.

kyllä sillä elää, mutta nakertaa.

Siispä äitini suostui takaamaan lainan isäni kanssa n.26.000?

jotta saan maksettua kaiken pois velkojille/ulosottoon...

mielummin maksan pankille 150?/kk kuin 933,45?/ KUUKAUDESSA.

ois se kiva saaha vuokranmaksun jälkeen muutakin leivän päälle kuin ylä tai alahuuli, ja lapselle tarvittavat tarvikkeet.
Ja muut pakolliset laskut maksettua.

Velat siis tulleet entisen aviomiehen takia, rakkaudesta sokea kun olin aikoinaan. Vaan enpähän oo enää. Nykyään rahapussi pysyy visusti kiinni pakollisten yhteisten menojen jälkeen uuden miehen seurassa.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
No mä maksaisin kyllä ihan rutkasti enemmän että sen lainan saisi joskus maksettua poiskin.

Sinulla näköjään ei ole aikeena saada velkojasi koskaan maksettua.

en pyytänyt ivailuja. Jokainen maksaa tyylillään. Tottakai olen valmis maksamaan enemmän.vaikka 350?/kk. Jos niikseen tulee. Mutta pankin johtaja itte ehotti 150?/kk. Jotta jää jotain käteenkin. ja omapahan on asiani,paljonko takaisin maksan. Ei luulisi sinun vakoasi asia hiertävän?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
No mä maksaisin kyllä ihan rutkasti enemmän että sen lainan saisi joskus maksettua poiskin.

Sinulla näköjään ei ole aikeena saada velkojasi koskaan maksettua.

en pyytänyt ivailuja. Jokainen maksaa tyylillään. Tottakai olen valmis maksamaan enemmän.vaikka 350?/kk. Jos niikseen tulee. Mutta pankin johtaja itte ehotti 150?/kk. Jotta jää jotain käteenkin. ja omapahan on asiani,paljonko takaisin maksan. Ei luulisi sinun vakoasi asia hiertävän?
Eli äitisi on tarkoitus maksaa laina pois. Mikäs siinä.

Ymmärräthän, että 150 e/kk tahdilla lainan poismaksamiseen menisi 15 vuotta vaikka korkoja ei kertyisi lainkaan!

Ulosottomies ei voi viedä palkasta noin suurta osaa. Suojaosat ovat lapsiperheessä jo enemmän kuin käteenjäävä rahasi. Suojaosan yli menevästä osasta ulosottoon voi mennä muistaakseni 2/3 osaa.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Ulosottomies ei voi viedä palkasta noin suurta osaa. Suojaosat ovat lapsiperheessä jo enemmän kuin käteenjäävä rahasi. Suojaosan yli menevästä osasta ulosottoon voi mennä muistaakseni 2/3 osaa.

Yhden lapsen kans suojaosuus on n. 850?/kk eli eipä juurikaan mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja .:

Yhden lapsen kans suojaosuus on n. 850?/kk eli eipä juurikaan mitään.

Riittää mulle hyvin ainakin:laugh:

Yhteistyössä