N
nuoruuden pöljäilijä
Vieras
Eli viime viikolla mulle tuli kirje että maksuhäiriömerkintä on poistunut rekisteristä. LUULIN että merkintä joka poistui oli nuoruuden ajan petturipoikaystävän maksamatta jättämät vuokrat joita multa karhuttiin. Mutta tänään tulikin ulosottovirastosta kirje että PERINNÄSSÄ olleet ylläluetellut vuokrat onkin nyt siirtynyt ulosottoon. (jouduin työttömäksi loppukesästä enkä voinut enää velkaa lyhentää) Perintä jota oon vuosikausia luullut ulosottolaskuksi on aina mennyt suoraveloituksena tililtä. Selitys on sekavaa enkä oikein itekkään saa tosta selvää mut koittakaa ymmärtää tosta jotain..
1) Mistä saan tietää mikä toi aiempi ulosotto on ollut? Oon kokoajan elänyt siinä uskossa että se on noi vuokrat eli mitäään selvää erittelyä en luultavimminkaan ole saanut :O
2) kauanko ulosottomerkintä pysyy?
3) jos maksan ton ulosoton pois nyt niin lähteekö merkintä aiemmin?
näihin kysymyksiin ei lapuista vastausta löytynyt. hirvittävä määrä kyllä ohjeita valituksen tekemiseen.
1) Mistä saan tietää mikä toi aiempi ulosotto on ollut? Oon kokoajan elänyt siinä uskossa että se on noi vuokrat eli mitäään selvää erittelyä en luultavimminkaan ole saanut :O
2) kauanko ulosottomerkintä pysyy?
3) jos maksan ton ulosoton pois nyt niin lähteekö merkintä aiemmin?
näihin kysymyksiin ei lapuista vastausta löytynyt. hirvittävä määrä kyllä ohjeita valituksen tekemiseen.