Ulkovaatteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinkkejä kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vinkkejä kiitos

Vieras
Hei, kertokaa joku millaisia vaatteita pidätte taaperoillanne ulkona tämän hetken keleillä? Pukeminen on älyttömän vaikeeta ja vaatteet on tietysti heti likaiset hiekassa möyrimisen takia. Kurahousuja ei viitsisi laittaa jos ei ole märkää kun ne hiostaa. Mikä olisi sellainen hyvä 1 tai 2-osainen välikausipuku? Ja mistä olette ostaneet?

Meillä on pojalla (1v2kk) käytössä Jonathanin kosteussuojapuku ja oon ollu siihe tosi tyytyväinen. Puvun alle oon nyt +10 keleillä laittanu bodyn sukkahousut ja collegepaidan - tarkotuksella enemmän yläosaan kuin jalkoihin, jotka liikkuvat enemmän.

Kurahousuja en oo oikeestaan käyttäny nyt syksyllä ollenkaan, kun on ollu niin kuivaa. Joskus puku on kostunu liukumäessä, mutta ollu jo kuiva sisälle mentäessä, joten kuivuu tosi nopeasti. Puvun ostin kesäalesta Hesan Forumin Jesper Juniorista.

Itelläin ei oo, mutta Josefssonilta oli ystävä tilannu sellaset sadekamppeet, joissa sisäosa oli jotain, olikohan se fleeceä, kuites sillai et se ei hiostanu samallai, kun nuo tavalliset kuravaatteet. =)

Meillä pojalla on Reiman puku ja Lassien puku. Reima pitää niin hyvin vettä, että ei tarvitse mitään kuravaatteita. Alla sukkahouset, body ja paita. Käsissä sormikkaat. Jalassa kelistä siippuen tavalliset kengät tai kumpparit. Kun kylmenee niin laitan välikausiasun alle villahaalarin.

Meillä on kaksi pukua, toinen on kosteuden pitävä ja toinen tavallinen. Alle laitan puolipotkarit ja bodyn tai välihaalarin. Löytyy myös sadepuku josta varsinkin housuja olen käyttänyt. Ei haitta märkä nurtsi tai multa helppo huuhtasta puhtaaksi. Vielä käytetään lapasia (niitä meneekin päivässä 3 paria), kurakinttaita ei ole vielä tullut hankittua.

tytöllä on päällä kirpparilta ostettu välikausihaalari hiekkalaatikolla ja pihamaalla mönkiessään. Hänellä on sitten erikseen pukuja kun lähdetään pihapiiristä edemmäksi. Esim syystakki, ja fleecepukuja..

Yhteistyössä