Ulkopoliittisen instituutin Sinikukka Saari. I luv ❤️ You

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aika tavis, ei paha. Samaa sarjaa kuin Sanna. Arvosana tyydyttävä.
Sinulla on vain tarve loukata erittäin fiksuja naisia.
Olet ehkä kuullut sanonnan Ylistämällä alistaminen.
Sekin on minulle tuttua. Nainen saadaan tekemään mitä tahansa ilmaiseksi ylistämällä ulkonäköä ja hommaan tarvittavia taitoja.
Harmi kun A-studion haastattelu keskeytyi. Samoja asioita kyseltiin Sinikukalta Maikkarin Uutisaamussa.
 
vierailija
Sinulla on vain tarve loukata erittäin fiksuja naisia.
Olet ehkä kuullut sanonnan Ylistämällä alistaminen.
Sekin on minulle tuttua. Nainen saadaan tekemään mitä tahansa ilmaiseksi ylistämällä ulkonäköä ja hommaan tarvittavia taitoja.
Harmi kun A-studion haastattelu keskeytyi. Samoja asioita kyseltiin Sinikukalta Maikkarin Uutisaamussa.
Mitä horiset, sanoin, että arvosana TYYDYTTÄVÄ. Eli mun makuun kouluarvosanalla noin 8. Ei kympin tyttö, mut ei mikään ala-arvoinenkaan.
 
vierailija
Tässä tulee mieleen, että kun kohtuu kaunis Sinikukka laukoo itsestäänselvlvyyksiä hyvin muotoillen, häntä pidetään "fiksuna"

Jos aivan saman sanoisi joku siiderivalaalta näyttävä proffa, ei kukaan noteeraisi yhtään mitenkään! Näin se vaan menee.
 
vierailija
Niin, ja varmasti fiksu nainen, mutta ei minusta mitenkään POIKKEKSELLISEN fiksu. En sellaista hänessä ole huomannut.
Ei sellaista sinusta kukaan oletakaan. Olet tällä palstalla purkamassa kateuden tunteitasi. Vähän kuin Sointu Borg., joka päästelee suustaan sammakoita.
Siperia opettaa. Puheistaan joutuu maksamaan korkean hinnan.
Kukaan ihminen ei ikinä joudu ale-koriin. Ikääntynyt nainen tietää arvonsa.
Siihen ei kenenkään tollon pisteytyksiä tarvita.
Nyt menen suihkuun ja lopetan tällä palstalla itseni kiusaamisen.
 
No kyllä mun arvosanat menee panisin, panisin, panisin, panisin, panisin, panisin, panisin. Turha olla ronkeli. Pääasia että on muuten mukavaa. Tosin Petri Nygårdin laulun sanojen mukaisesti parhaat ... jää..., jos naamaa kattoo.
 

Yhteistyössä