Ulkonäkö galluppia

Minkä näköinen itse olet? (miehen ulkonäkö ja naismaku) Minkä näköisistä miehistä itse pidät? Ja näillä absoluuttisilla totuuksilla saa sitten käsityksen kaikkien ihailemasta vartalo mallista :D
Pitäiskö vielä lisätä et mikä ehdoton yöks?
Juu ja mulla on tylsää :)
 
Rukoilijasirkka
No ehdoton yöks miehessä on se, jos kyynerpäästä alaspäin käsivarsi on semmonen voimattoman näköinen lössö. Ja se jos henki haisee mädälle ja jos on likainen. Tai jos ei ole takaraivoa. Ja myös se ällöttää, jos mies on typerä ja itsekäs. Suht hyvä ryhti pitää miehellä olla. Ja mielellään aika voimakkaan näköiset reidet. Kaula on pakollinen.

Minun mies haluaa että nainen on pieni ja siro. Leuka ei kuulemma saa olla leveä eikä kädet isot. Täytyy olla mielenkiintoinen ja kuulemma se tykkää vähän siitä, että nainen on joskus hankala.
 
Heh. :D Mä olen normaalipainoinen, hoikka, ihan tavallinen.

Mies otti mut kymmenen kiloa laihempana, ne olemattoman rinnat kaula-aukosta vilkuttavan mekon verhoamana, (täysin muodottamana, niinkuin useiampi palstalainen määrittelisi) melkein naturellina (ripsaria mulla sentäs oli).

Ja mulla ei ollut silloin laseja päässä, eli rehellisesti päädyin ratkaisuuni herkullisen hauiksen (lähietäisyydeltä sen näki) houkuttelemana. B)

Ja voi kun siitä on aikaa.... |O
 
ihanaa et vaivauduitte vastaamaan, pitää sit saada toisenlainenkin vartalomalli mukaan. Eli itse olen normipituinen ja nyt hieman pyöreä. Mieheni normaali vartaloinen ja tykkää muodokkaista (jopa lihavimmista kuin minä ). Itse en tykkää tikkulaihoista miehistä, miehinen mies (ennemmin bodari, kuin laiha hevari, kärjistetysti)
 
suhmuran santra
Olen 173 cm, 65 kg, pitkä tummanruskeeks värjätty tukka, siniset silmät, pienet rinnat mut sitäkin muhkeempi pylly...
Tykkään eniten miehistä joilla on edes jonkun verran lihaksia ja ruskeet silmät joissa on pilkettä, niitä en voi vastustaa... Ja jos mies ei ite tiedä miten ihana hän on niin sillon ei ylimielisyyskään sitä komeutta pilaa.
 
Persoonalliset miehet vetoavat muhun. :p
Sliipatut siloposket tai bodarit eivät vetoa ollenkaan.

Miehessä vetosi tietynlainen salaperäisyys, ihana tukka, ruskeat silmät, kiltteys.. :heart:
Mussa mieheen vetosi silmät, hymy ja takapuoli, mies pitää muodokkaista naisista. :)
Ja kiitos miehen, mä pidän tätä nykyä vartalostani. :)
 
Turkilmas
Mä olen iso ja lihava lehmä. Silloin kun miehen kanssa tavattiin, mä olin iso ja pyöreä lehmä :D . Mies tykkää tummista naisista, muodokkaista sellaisista. Ja on tissimiehiä henkeen ja vereen, mitä isommat sen paremmat.

Mä olen heikkona isoihin miehiin. Ne on mulle suoranainen pakkomielle. Mulla ei (yhtä pitkäaikaista hairahdusta lukuunottamatta) oo ollut aikuisiällä yhtään alle 190 cm pitkää miestä, enkä osaa lyhyempiä edes katsella sillä silmällä.

Ja mä en kestä karvaisia miehiä (omissa karvoissa on tarpeeksi kestämistä :snotty: ) ja olen oikein onnellinen että mieheni on just sellainen mistä tykkään: iso, suhteellisen karvaton ja hiusraja on siellä missä pitääkin (ei siis oo karannut).

Ulkonäöllisesti mä taidan siis kuulua porukkaan, joka on KAUKANA miehensä tason alapuolella :ashamed:
 
Miehessä vetoaa silmät,hymy,pilke silmäkulmassa..Ei saa olla minä-keskeinen,mikään hintelä kukkakeppi,puheet ei saa kulkea jalkovälin kautta (eli puhuu sukuelimet suussa,joka toinen sana puheessa on veetä tai peetä) ..

Ite oon 150 cm tynkä,pyöreähkö,vaaleat hiukset ja siniharmaat silmät..

Nääh,mun ajatus karkas... :ashamed:
 
parhaimman näköinen mies jota koskaan olen tapaillut näytti tämän henkilön kaksoisolennolta:

Kaiken lisäksi tyyppi oli hyväkroppainen, romanttinen, huomaavainen yms. muuta ihanaa.
En tiedä oliko hän miesihanteeni mutta aivan sairaan hyvännäköinen kuitenkin.

itse oli ennen ihan mukiinmenevä, nyt tälläinen rupsahtanut kotiäiti.
 
166cm, alle 60kg kun en ole raskaana, tummat (tällä hetkellä puolipitkät, normaalisti piiiiitkät eli kasvatan) hiukset ja ruskeat silmät. Vastaa mieheni ihannetta :p Mies 180cm, hyväkroppainen, kirkkaan siniset silmät ja vaaleat hiukset.. tosin noilla kahdella jälkimmäisellä mulle ei ole koskaan ollut väliä, että onko minkä väriset hiukset tai silmät, vaan ihan ihmiskohtaista. Mutta mieheni on ihan syötävän komea, näkyyhän se galleriastakin :p
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
166cm, alle 60kg kun en ole raskaana, tummat (tällä hetkellä puolipitkät, normaalisti piiiiitkät eli kasvatan) hiukset ja ruskeat silmät. Vastaa mieheni ihannetta :p Mies 180cm, hyväkroppainen, kirkkaan siniset silmät ja vaaleat hiukset.. tosin noilla kahdella jälkimmäisellä mulle ei ole koskaan ollut väliä, että onko minkä väriset hiukset tai silmät, vaan ihan ihmiskohtaista. Mutta mieheni on ihan syötävän komea, näkyyhän se galleriastakin :p
No näytäs onko miehes niin komee, osote?
 
weballergy
Minä punatukkainen ja vihreäsilmäinen. Mies tumma, pitkätukkainen ja vihreäsilmäinen.
Keijukaismieheks sitä joku täällä joskus sanoi, eli sellainen hoikka ja hyvännäköinen :D

Miehellä ei sellaista suoraa naisihannetta ole. Mulla ehdoton yök on sellaset salihousuissa kulkevat punttiheebot, joilla kiree t-paita jossain baarissa päällä, hampaat valkaistut ja solariumissa käyty :x Suoraan verrannollinen siihen, mitä päässä liikkuu.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
166cm, alle 60kg kun en ole raskaana, tummat (tällä hetkellä puolipitkät, normaalisti piiiiitkät eli kasvatan) hiukset ja ruskeat silmät. Vastaa mieheni ihannetta :p Mies 180cm, hyväkroppainen, kirkkaan siniset silmät ja vaaleat hiukset.. tosin noilla kahdella jälkimmäisellä mulle ei ole koskaan ollut väliä, että onko minkä väriset hiukset tai silmät, vaan ihan ihmiskohtaista. Mutta mieheni on ihan syötävän komea, näkyyhän se galleriastakin :p
No näytäs onko miehes niin komee, osote?
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Marylyn&image_id=73090507

:p
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
166cm, alle 60kg kun en ole raskaana, tummat (tällä hetkellä puolipitkät, normaalisti piiiiitkät eli kasvatan) hiukset ja ruskeat silmät. Vastaa mieheni ihannetta :p Mies 180cm, hyväkroppainen, kirkkaan siniset silmät ja vaaleat hiukset.. tosin noilla kahdella jälkimmäisellä mulle ei ole koskaan ollut väliä, että onko minkä väriset hiukset tai silmät, vaan ihan ihmiskohtaista. Mutta mieheni on ihan syötävän komea, näkyyhän se galleriastakin :p
No näytäs onko miehes niin komee, osote?
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Marylyn&image_id=73090507

:p
Oon varmaan sokee mut ei siä sun miestäs näkyny.
 
Minä olen vaalea ja pyöreä ja juuri sellaista mieheni metsästi, kun minut nappasi. Mieheni tykkää pehmeästä naisesta, minä en. Haluaisin olla trimmattu, mutta olen liian laiska ja mukavuuden haluinen tekemään mitään sen asian eteen... :D Mies on isokokoinen, vahva, jämäkkä, määrätietoinen ja turvallinen. Ehdoton yöks on pesemätön öykkäri.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
166cm, alle 60kg kun en ole raskaana, tummat (tällä hetkellä puolipitkät, normaalisti piiiiitkät eli kasvatan) hiukset ja ruskeat silmät. Vastaa mieheni ihannetta :p Mies 180cm, hyväkroppainen, kirkkaan siniset silmät ja vaaleat hiukset.. tosin noilla kahdella jälkimmäisellä mulle ei ole koskaan ollut väliä, että onko minkä väriset hiukset tai silmät, vaan ihan ihmiskohtaista. Mutta mieheni on ihan syötävän komea, näkyyhän se galleriastakin :p
Sulle sopi tosi hyvin vaaleet hiukset :D
 

Yhteistyössä