etä kyllä tuulimyllyt pyörii vinhaa vauhtia.tosin niitä joudutaan joskus jopa pysäyttämäänkovan tuulen takia
Ihanan raikas sää.
Kuiva ilma. Huomenna täytyy jatkaa istutuksiaTuuli on kyllä varsin lämmin ja ilmakin +22°C.
Se on se ilmasto joka siellä muuttuu
Aurinko loimottaa/grillaaSe on se ilmasto joka siellä muuttuu
Sun on parempi hankkia menolippu Kalkuttaan. Siellä riittää päivänpaistettaSurullista on se ettei aurinko enää rusketa. Auringon säteiden kohtauskulma suomeen on loivenemassa niin valoisan määrä vähenee ja sää viilenee. Muutaman kuukauden kuluttua aurinko näkyy matalalta vain pienen hetken.
Henkilökohtaisesti vaipuisin mielelläni talviunille ja heräisin vasta keväällä lämpimään auringonpaisteeseen.
Olen ollut Intiassa. Ehkä Australiaan voisi lähteä moikkaamaan sukulaisia muutamaksi kuukaudeksi.Sun on parempi hankkia menolippu Kalkuttaan. Siellä riittää päivänpaistetta
Siellä on kevät nyt. Mikä tuo "ehkä" on joka lauseessa nykyään?Olen ollut Intiassa. Ehkä Australiaan voisi lähteä moikkaamaan sukulaisia muutamaksi kuukaudeksi.
Tarkoitat kai haasioita?täällä tuuli eilen niin kovin että sarkaojatki kaatu
Se on sama kun savolaisten suattaapi (saattaa) olla tai sitten ei.Siellä on kevät nyt. Mikä tuo "ehkä" on joka lauseessa nykyään?
en tarkoita, haasiat (jos niitä joku vielä tekisi) ruukataan kerätä latoon heinäkuun lopullaTarkoitat kai haasioita?
Katopa tanskalainen tänään, kertoi niistä joskus. Nyt tekee makkaraaen tarkoita, haasiat (jos niitä joku vielä tekisi) ruukataan kerätä latoon heinäkuun lopulla
nyt ollaan jo syyskuussa
mulle ei jonku juutin tartte tulla haastamaan haasioistaKatopa tanskalainen tänään, kertoi niistä joskus. Nyt tekee makkaraa
Aijaa. Olipa komeeta lakkaa siellämulle ei jonku juutin tartte tulla haastamaan haasioista
noinAijaa. Olipa komeeta lankkua siellä
sarkaojat mihinkään ei kaadutäällä tuuli eilen niin kovin että sarkaojatki kaatu
Joillakin sarkasmi kääntää kaikki asiat päälaelleensarkaojat mihinkään ei kaadu
kaatuu ne jos tuulee aivan helekutisti eikä hoksaa pönkittää niitä huolellisestisarkaojat mihinkään ei kaadu