Ulkomaisesta nettikaupasta tilaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Kertoisko joku, että jos tilaa esimerkiksi täältä: Welcome to Character-Online.co.uk palomies-sami paloaseman niin mitä muita kuluja tulee kun tuo ite tuotteen hinta. Minä kun en tuota lontoon murretta niin mainiosti ymmärrä. Sivuilla sanotaan, että free shipping, mutta onko se vaan kyseisessä maassa? Entäs tuleeko jotain tullimaksuja tms?

Katsoin hyvin nopeasti ja minusta siinä lukee, että EU:n alueelle toimitettaessa ei tule lisämaksua (siis free shipping). Myös VAT näyttää sisältyvän hintaan, joten se mitä sivulla ilmoitetaan, pitäisi olla se lopullinen hinta. EU:n sisällä ei mene kai tullimaksuja. Sen sijaan esim. USA:sta tilattaessa tullirajat, jotka nostavat hintaa, tulevat nopeasti vastaan.

Korjatkaa, jos olen väärässä.

[QUOTE="vieras";24886482]Katsoin hyvin nopeasti ja minusta siinä lukee, että EU:n alueelle toimitettaessa ei tule lisämaksua (siis free shipping). Myös VAT näyttää sisältyvän hintaan, joten se mitä sivulla ilmoitetaan, pitäisi olla se lopullinen hinta. EU:n sisällä ei mene kai tullimaksuja. Sen sijaan esim. USA:sta tilattaessa tullirajat, jotka nostavat hintaa, tulevat nopeasti vastaan.

Korjatkaa, jos olen väärässä.[/QUOTE]Oli siellä, ylempänä linkki, ne maksut ulkomaille, painon mukaan ja että ulkomaisiin tilauksiin ei tätä "yli 25 punnan tilaukset ilman lähetyskuluja".

Kykkä tuolta tilattuna ainakin postikulut tulee päälle.

Esim. tuo iso paloasema tulee maksamaan ilman niitä toimituskuluja noin äkkiseltään valuttamuunnoksella katsottuna n. 34 €.

BR-lelukaupan hinta sille on 38 € joten ei tuolta tilattuna ainakaan tuossa säästä

Yhteistyössä