Ulkomailta tilanneet sanokaa ja neuvokaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Uskallanko tilata tälläisen paidan?

http://olivia.tystoybox.com/ttp/Olivia-Clothing-Olivia-With-Name-T-Shirt/products_id/135500.html

Tuleeko jotain tulli/rahtijuttuja ja paljonko sellaiset on ja mitähän tuo paita kaikenkaikkiaan siis tulisi lopulta maksamaan eli onko mitään järkeä. En oikeasti tajua noista mitään, mies saa hoidettua sitten tilauksen ja maksun, jos sen päätän tilata mutta mietin edelleen tuota kannattavuutta... Neuvokaa pliis.

Alkuperäinen kirjoittaja ebay:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ebayssa näyttää olevan, mutta helvetti kun en tajua noista yhtään mitään. :( :(

Kerros tätille, niin täti auttaa :)

http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=olivia+the+pig&_ex_kw=&_mPrRngCbx=1&_udlo=&_udhi=&_sop=12

No tuollaisen sivun löysin nyt ensi hätään. Mutta siis minä vain tahtoisin jonkun Olivia-possu paidan (tai jonkun vaatteen) ostaa tuolle 2v Olivia-tytölleni synttärilahjaksi. :) Mies ehdotti kyllä, että piirtäisin itse sen Olivia-possun kuvan ja sitten teetettäisiin siitä se paita jossain liikkeessä.

http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=olivia+the+pig&_ex_kw=&_mPrRngCbx=1&_udlo=&_udhi=&_sop=12

No tuollaisen sivun löysin nyt ensi hätään. Mutta siis minä vain tahtoisin jonkun Olivia-possu paidan (tai jonkun vaatteen) ostaa tuolle 2v Olivia-tytölleni synttärilahjaksi. :) Mies ehdotti kyllä, että piirtäisin itse sen Olivia-possun kuvan ja sitten teetettäisiin siitä se paita jossain liikkeessä.

Ebaysta ostaessa menee noin keskimäärin kolme viikkoa saada tuote. Lähes kaikki ebayssä myyvät tyypit vaatii paypalia eli jos sulla ei ole paypalissa tunnuksia, niin siihen menee muutama päivä, että tunnukset on käyttökunnossa. Mikäs sulla tuolla on se suurin ongelma? :)

Ebaysta ostaessa menee noin keskimäärin kolme viikkoa saada tuote. Lähes kaikki ebayssä myyvät tyypit vaatii paypalia eli jos sulla ei ole paypalissa tunnuksia, niin siihen menee muutama päivä, että tunnukset on käyttökunnossa. Mikäs sulla tuolla on se suurin ongelma? :)

Lähinnä ehkäse etten tajua tuota kieltä niin hyvin, että osaisin tehdä tilausta. Täytynee kysyä osaisko mies. Ja miehellä on paypal.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Kaikista tärkein huomioitava taitaa olla tuon tuotteen kohdalla merkintä "Not Available Internationally".

Selvennätkö?

Eivät toimita ulkomaille.

No aika jännä... Yks kaveri puhui tuon asiakaspalvelijan kanssa, joka tuolla sivulla on paikalla ja ei tämä sellaista sanonut. Vaikka kaveri siis kyseli tuon paidan toimittamisesta ja mainitsi kyllä ihan, että suomeen se tilattais. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Kaikista tärkein huomioitava taitaa olla tuon tuotteen kohdalla merkintä "Not Available Internationally".

Selvennätkö?

Eivät toimita ulkomaille.

No aika jännä... Yks kaveri puhui tuon asiakaspalvelijan kanssa, joka tuolla sivulla on paikalla ja ei tämä sellaista sanonut. Vaikka kaveri siis kyseli tuon paidan toimittamisesta ja mainitsi kyllä ihan, että suomeen se tilattais. :(

Mainitsiko sun ystava, etta olisi tilaamassa, Finland, EUROPE? Kaikkien jenkkien maantiedon tuntemus ei valttamatta ole maailmankattava. Mitenkaan yleistamatta :D