Ulkomaanmatka ei toteudukaan ja nyt mua itkettää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapeee

Vieras
Oli tarkoitus lähteä vuoden lopussa lomalle, mutta nyt näyttää siltä että se ei toteudukaan :( Mulla on tiedossa pitkä työharjoittelu ja alustavasti oli puhe siitä, että saan palkan josta olisin sitten pystynyt maksaa matkan. Harjoittelu onkin palkatonta, joten en saa mitenkään rahaa säästöön, eli matka ei toteudu.

Tää oli jotenkin viimeinen niitti ja nyt itken :( On ollut tosi rankkaa ja tuo matka on mulle ollut jonkinlainen henkireikä kun olen sitä kauan suunnitellut.

Kunhan avaudun, suututtaa niin hemmetisti. Mä oon niin pettynyt..!

Mä voin kuvitella sun tunteen. Kun jotakin odottaa ja uskoo, että se toteutuu ja kun se ei onnistukaan niin mieli on todella matala.

:hug:

Kiitti Scarlett. Itseasiassa mietinkin sua kun tein tämän aloituksen! Muistan kun kerroit siitä teidän luokan laivareissusta kun et voinut lähteä mukaan...

Mun maailma jotenkin musteni ihan tästä asiasta kun sen tänään tajusin. Ehkä huomenna on parempi, pettymyksiä on vaan niin paljon ollut viime aikoina.

Kiitti Scarlett. Itseasiassa mietinkin sua kun tein tämän aloituksen! Muistan kun kerroit siitä teidän luokan laivareissusta kun et voinut lähteä mukaan...

Mun maailma jotenkin musteni ihan tästä asiasta kun sen tänään tajusin. Ehkä huomenna on parempi, pettymyksiä on vaan niin paljon ollut viime aikoina.

No mulle tuo reissu ei ollut niin iso juttu mitä vaikuttaa sulle olevan tuo sun reissu. Olin toki pettynyt, mutta enemmän odotan mun ja likan laivareissua elokuussa.

Kyllä se siitä. Kestää oman aikansa, että mieli kohenee. Onko mahdollista tehdä jotakin päivän parin reissua vaikka ihan lähelle? Kyllä mulle ainakin olisi jo erilaasta olla ihan omalla takapihalla teltassa yötä likan kanssa ja se me varmaan tehdäänkin kesän aikana. :)

Onko kenellekään sukulaasella tai tutulla mökkiä johon pääsisi pariksi yöksi niin, että pitää mökin siistinä ja tekee vaikka vähän pihatöitä ettei mitään vuokraa tarvisi maksaa? Ja onhan jo päiväseltään tehtävä piknik jo irtiotto.

No mulle tuo reissu ei ollut niin iso juttu mitä vaikuttaa sulle olevan tuo sun reissu. Olin toki pettynyt, mutta enemmän odotan mun ja likan laivareissua elokuussa.

Kyllä se siitä. Kestää oman aikansa, että mieli kohenee. Onko mahdollista tehdä jotakin päivän parin reissua vaikka ihan lähelle? Kyllä mulle ainakin olisi jo erilaasta olla ihan omalla takapihalla teltassa yötä likan kanssa ja se me varmaan tehdäänkin kesän aikana. :)

Onko kenellekään sukulaasella tai tutulla mökkiä johon pääsisi pariksi yöksi niin, että pitää mökin siistinä ja tekee vaikka vähän pihatöitä ettei mitään vuokraa tarvisi maksaa? Ja onhan jo päiväseltään tehtävä piknik jo irtiotto.

Pitää yrittää kesällä sitten tehdä edes parin päivän reissu vaikkapa Helsinkiin sukulaisten luo. Eipä mikään reissu tota ulkomaanmatkaa korvaa, mutta en halua koko kesää ja syksyä viettää niin että elämässä on vaan tuo typerä harjoittelu.
Mökki on olemassa sukulaisilla, sinne on vaan hankala näin autottomana & koiran kanssa mennä ja julkiset..no sä varmaan tiedät kuinka hyvin ne täällä maalla toimii :D

Toivottavasti on joskus mun vuoro hehkuttaa rantalomalle lähtöä!

Jos kuitenkin onnistuisit säästämään lennot? Ja mihin oli tarkotus mennä? Mulle tuli thaimaan halpuus tosi suurena yllärinä ja oli suorastaan pelottavaa ettei kahdessa viikossa siellä mennyt paljoakaan vaikka tuotiin kamalasti tavaraa kotiin sieltä.

Meillä oli kans loppu vuodelle suunnitelmana matka. Jo kauan sitten. Tuli raskaus, ei se mitään, selvitettiin ja oltiin vielä jokunen kuukaus sitten menossa edelleen alkuperäsen suunnitelman + matkarattaiden kera. Sitten tuli isku vasten kasvoja ja toivotaan nyt että edes pääsis lapsi lastensairaalasta pois kuukaudessa, ettei tarvise sitten ihan tolkuttoman kauan elämään sairaala elämää. Matka hautautui sitten ehkä joskus suuntaan. Kyllä se harmittaa ja kovasti.

Yhteistyössä