ulkomaan matkaajat.. matkalaukku asiaa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
elikkä, ollaan reissuun lähdössä, kohteena kaukoitä ja matkan pituus 2vk... kerotkaas millanen matkalaukku on hyvä tollaselle reissulle? meitä lähtee useampi ja jokainen ottaa omna laukun.. siis lastenkin matkalaukku udeat on tervetulleita :) mistä ootte matkalaukut ostanu jne???

Meillä on koko perheellä Samsoniten ultrakevyet laukut, Cubeliteja 2 ja Cosmoliteja 3. On niin äärimmäisen kätevää kun itse laukku painaa vaan alle 5 kiloa niin saa sitten hieman enemmän kiloja itsematkatavaroille :)

[QUOTE="vieras";25481561]elikkä, ollaan reissuun lähdössä, kohteena kaukoitä ja matkan pituus 2vk... kerotkaas millanen matkalaukku on hyvä tollaselle reissulle? meitä lähtee useampi ja jokainen ottaa omna laukun.. siis lastenkin matkalaukku udeat on tervetulleita :) mistä ootte matkalaukut ostanu jne???[/QUOTE]

Rinkka selkään aikuisille niin jää kädet vapaaksi. Lapsille ei ole ollut omaa laukkua.

Laukkuja ei kannata lukita koska ne saatetaan aukaista ennen lentokoneeseen pakkaamista. Kannattaa ostaa laukkuvyöt niihin. Kovapintaiset ovat parhaita ja niitä saa erikokoisina.

[QUOTE="vieras";25481701]Laukkuja ei kannata lukita koska ne saatetaan aukaista ennen lentokoneeseen pakkaamista. Kannattaa ostaa laukkuvyöt niihin. Kovapintaiset ovat parhaita ja niitä saa erikokoisina.[/QUOTE]

Mielummin se lukko (TSA) kuin tavaroiden kerääminen hihnalta.

Itse olen tykännyt kovapohjaisesta kassimallisesta, siis muuten pehmeästä laukusta jossa on pyörät ja vetokahva. Tosi näppärä. Tällä hetkellä Samsoniten laukku käytössä, on tosi hyvä. Autoonkin jos tarvitsee pakata, on paljon helpompaa kuin kovien matkalaukkujen kanssa.

Käytämme laukkua ihan kaikenlaisilla reissuilla, kotimaassa ja ulkomailla, mökillä jne.

Mitään ei ole koskaan mennyt rikki, jos on jotain arempaa pakkaan lähelle laukun kovaa pohjaa, vaatteiden alle ja ympäröimäksi.

Yhteistyössä