ulkokäännös ei ollutkaan yhtään kivulias :)

Mulle tehtiin tänään ulkokäännös, ja pissat sukassa sinne menin kaikkien kauhujuttujen saattelemana yksin.

Kokemus olikin kaikkea muuta kuin hirveä, kätilöt ja lääkärit oli todella selkeitä selittäessään, ja itse tapahtuma meni nopsaan ja kivuttomasti :) Hiukan tuntui ikävältä pyllyn nosto, mutta sitten se olikin kuin vatsa hierontaa ;)

Nytkään ei ole vatsa kipeä, hiukan häpyluuta "jomottaa" ja meinasi oksettaa tunti sitten mutta sekin meni ohi :)

Ajattelin vaan välillä täällä hehkuttaa mukavasta käänöksestä :)

"vieras"
Hieno homma että meni hyvin,nyt sitten vaan toivot että pikkunen myös pysyy käännettynä eikä tuu mitään ikäviä yllätyksiä.. Mun äidille aikanaan tehtiin (en ollu minä mahassa sillon) ulkokäännös ja se meni kans hyvin,oli tuntunu "vähän inhottavalta mutta ei sattunu" mutta seur yönä äiti heräs verenvuotoon - vauva oli kääntyny takas ja istukka revenny.

Jospa sitä kaikki menis kuin kuoroharjoituksissa, mutta sanoivat että mikäli vielä kääntyy takas, niin mahd. yrittää kääntää myöhemillä viikoilla ja mikäli käännös onnistuisi niin käynnistettäisiin samalla synnytys..

Yhteistyössä