V
vierailija
Vieras
Peräpukamat, ulkoinen vielä.
Olen yrittänyt työntää sisään mutta ei pysy, heti luiskahtaa ulos. Eli minulla on ulkoinen peräpukama joka ei pysy sisällä ollenkaan.
Ollut nyt kipeä jonkin aikaa, ja tänään katsoin peilillä kun verta tuli. On semmonen iso, kova pallukka ja on ihan tumman verinen yhdestä kohtaa, ihan alkoi ällöttää :/
Oon huuhdellut vedellä usein päivisin, oon käyttänyt ac3 rasvaa, nyt ostin vasta jotain scheriproct neo merkkistä voidetta.
Auttakaa joku jolla on ollut kipeät ulkoiset pukamat.
Mitä ootte tehnyt, kauanko kestää että menee ohi tuo kipu.
Buranaa oon ottanut, 600 buranaa Vie kipuja vähän pois.
En haluaisi lähteä työterveys lääkäriin pyllistämään.
Pukama ollut jo vuosia mutta nyt vasta vähän aikaa sitten kipeytyi.
Enkä ymmärrä mistä, en ole ollut ummella, siis ei ole ollut ummetusta, ei pahemmin ripulia. En istu paljon, liikun hyvin.
Olen yrittänyt työntää sisään mutta ei pysy, heti luiskahtaa ulos. Eli minulla on ulkoinen peräpukama joka ei pysy sisällä ollenkaan.
Ollut nyt kipeä jonkin aikaa, ja tänään katsoin peilillä kun verta tuli. On semmonen iso, kova pallukka ja on ihan tumman verinen yhdestä kohtaa, ihan alkoi ällöttää :/
Oon huuhdellut vedellä usein päivisin, oon käyttänyt ac3 rasvaa, nyt ostin vasta jotain scheriproct neo merkkistä voidetta.
Auttakaa joku jolla on ollut kipeät ulkoiset pukamat.
Mitä ootte tehnyt, kauanko kestää että menee ohi tuo kipu.
Buranaa oon ottanut, 600 buranaa Vie kipuja vähän pois.
En haluaisi lähteä työterveys lääkäriin pyllistämään.
Pukama ollut jo vuosia mutta nyt vasta vähän aikaa sitten kipeytyi.
Enkä ymmärrä mistä, en ole ollut ummella, siis ei ole ollut ummetusta, ei pahemmin ripulia. En istu paljon, liikun hyvin.