Ulkoilupuku tai -takki aikuiselle?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25457432:
Ostin itselleni 25 vuotta sitten toppapuvun Anttilasta. Huomenna kiskaisen sen taas päälleni, kun lähden aamulla viemään lainakoiraa lenkille.
Ei ikinä, ikinä onnistuis mulla.

Hyvä, jos viis vuotta vanhoihin vaatteisiini mahdun. :D (muoks. enkä itse asiassa mahdu. Mahdun 3,5 v. vanhoihin, en sitä vanhempiin. Ne odottaa laatikossa kaapissa..)

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25457474:
Mä voin sanoa, etten rehellisesti sanottuna ikinä uskonut, että MINUSTA voi tulla näin iso. =) En ois osannut ennakoida.

Mut joo, meni aiheesta kukkaruukkuun. Sorry ap. :ashamed:
Mulla on 25 vuodessa tullut painoa kilo vuodessa. Toppapuku on ainoa noin vanha vaate, johon vieläkin mahdun.

No kun mullakin on se ongelma, että vanhat vaatteet on jo niin vanhoja, että ne ois pakko uusia... Ongelma onkin siinä, että nyt pitäs ostaa isompaa kokoa kun ne vanhat, ja sekin tympii jo ajatuksenakin, niin sit tuntuu kai ettei mikään miellytä silmää.

Mutta minkäs teet... ei nää kilot karise ikinä, jos tuonne ulos ei tarkene mennä... eli se ois niinkun pakkorako ostaa joku takki :/

"vieras"
Mä ostin tuossa alku talvesta icepeakin toppatakin, makso 150e mutta on älyttömän hyvä! Ei mitenkään erityisen paksu niin että on mukava pitää esimerkiksi autolla ajaessa yms mutta tosi lämmin! :)

Yhteistyössä