Ulkoa sisälle nukkumaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinkkejä!

Vieras
Nyt tarvittaisiin kokemusvinkkejä siitä, miten 1,5 vuotiasta kannattaisi opettaa nukkumaan sisällä! On tähän asti nukkunut aina päikkärinsä ulkona ja kohta ei enää mahdu rattaisiin. Lisäksi perheenlisäystä tulossa syksyllä, joten olisi käytännöllisempää saada taapero nukkumaan unensa sisällä. Iltaunille jää useimmiten mielellään kun vaan vie sänkyyn!!

Samoin, nukahti helposti sisälle, kun vaan oli tarpeeksi väsynyt. Eli aamupäivä pihalla ja sitten lounas ja zip, nukahtaa sisälle + nukkuu paremmin kuin pihalla. Eli suosittelen vaan rohkeesti kokeileen.

juu, muutaman kerran olen kokeillut ja kun laittaa sänkyyn niin nousee ylös ja huutaa kun hyeena. olen antanut jonkinaikaa huutaa muttei oikein auta. Menee ihan hysteeriseksi....
Olisiko muita vinkkejä?

meillä onnistui hetken tuo vain "vietiin sänkyyn" mut sit on tullu tavaksi (huoks) et jäädään pötköttämään viereen niin nukahtaa siihen. Nyt kun on sit vuoden vanhempi, 2,5vee ja tuli vauva perheeseen niin jännitin päikkäreitä että miten saan jäämään mutta ei ongelmia. Varmaan ihan ekana päiviniä tuli pois sängystä ja jäi päikkärit nukkumatta mut sen jälkeen kun oon vaan selittäny että äiti ei voi jäädä viereen (vauva hereillä) niin on jääny sänkyyn. Käydään yleensä vauvan kanssa (yleensä huutaa...:) lukemassa päikkärisatu ja peittelemässä ja niin menee hvyin.

Yhteistyössä