Ukkostaa! ja ukkonen soitti kotipuhelimeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ukkosta "pelkäävä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ukkosta "pelkäävä"

Vieras
Yäk. Taas ukkostaa, nyt kännykällä surffailen.

Kaikki muut johdot olin irrottanut, mutta kotipuhelin oli seinässä. Ja huomasin että puhelin soi. Se piti kahden hälytysäänen, ja just ku olin koskemassa se loppu. Vasta myöhemmin tajusin, että sehän oli ukkonen, joka soitti, ja olisi voinut pahakin tälli tulla. Tän jälkeen otin kumihanskat käteen ja vedin johdon irti. Siksi hanskat, että jos siinä olis ollu viel jotain sähköä. Noh, mites mahtaa olla. Täytyneekö lähteä puhelinostoksille, eli mahtoikohan hajota koko puhelin..? Vasta tän ilman jälkee pääsee kokeilemaan..

Mitäs veikkaatte? :) oi että mä inhoo ukkosta !

Okkei.. Aloin nyt miettimään, että mikäli vastaisi, tuleeko sieltä se salama sisälle vai kuuluuko pamahtaneen äöni, vai mitä sieltä tulee...?

Ei hajonnu. Mummolassa noin tapahtui aikanaan monta kertaa. Enemmän ihmettelen, että jollain on nykyään lankapuhelin! :D
Heh. Kaikilla meillä kyllä on kännykät, mutta jäänyt tuo lankapuhelin tuohon keikkumaan. :) On se sinänsä ihan kätevä, varsinkin ku lapsilla joskus kännykät äänettömillä/akku loppuneena, niin saa yhteyttä. :)

[QUOTE="eee";24252791]Miten ukkonen soittaa? En tajunnut :O[/QUOTE]

Mummolassa oli lankapuhelin ja kovalla ukkosella puhelin soi usein ja välillä luuri oikein hyppi siinä puhelimen päällä. Kai se salama löi lähelle tai puhelinlankoihin ja aiheutti tuon

[QUOTE="aloittaja";24252801]Okkei.. Aloin nyt miettimään, että mikäli vastaisi, tuleeko sieltä se salama sisälle vai kuuluuko pamahtaneen äöni, vai mitä sieltä tulee...?

Heh. Kaikilla meillä kyllä on kännykät, mutta jäänyt tuo lankapuhelin tuohon keikkumaan. :) On se sinänsä ihan kätevä, varsinkin ku lapsilla joskus kännykät äänettömillä/akku loppuneena, niin saa yhteyttä. :)[/QUOTE]

kuin myös meillä. kukaan meistä ei sillä ikinä mihinkään soita, mutta kyllä siihen aina joku silloin tällöin soittaa

Eikö teitä ole koskan varoitettu siitä, että ei saa lankapuhelinta ukkosella käyttää. Tai sitten siitä varoitellaan vain maaseuduilla, missä aina olenkin asunut.. Kaupungeissa kaisitä ei sitten ole ..

[QUOTE="aloittaja";24252933]Eikö teitä ole koskan varoitettu siitä, että ei saa lankapuhelinta ukkosella käyttää. Tai sitten siitä varoitellaan vain maaseuduilla, missä aina olenkin asunut.. Kaupungeissa kaisitä ei sitten ole ..[/QUOTE]

Mua ei, ainakaan en muista. Siksi kuulosti niin uskomattomalta :D Mut kyllä mä nyt uskon :D

[QUOTE="aloittaja";24252933]Eikö teitä ole koskan varoitettu siitä, että ei saa lankapuhelinta ukkosella käyttää. Tai sitten siitä varoitellaan vain maaseuduilla, missä aina olenkin asunut.. Kaupungeissa kaisitä ei sitten ole ..[/QUOTE]

Meillä ainakin on lapsuudes tuosta sanottu, kaupungissa asutaan. Riippuu kai ihmisistä, tunteeko tarpeelliseks.

Yhteistyössä