V
vieras123456
Vieras
Siis onko kaikki palsta miehet Keravalta vai onko kyseessä vaan yksi joka esiintyy kolmella nikillä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras123456:Siis onko kaikki palsta miehet Keravalta vai onko kyseessä vaan yksi joka esiintyy kolmella nikillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Alkuperäinen kirjoittaja vieras123456:Siis onko kaikki palsta miehet Keravalta vai onko kyseessä vaan yksi joka esiintyy kolmella nikillä![]()
Ovat sattumalta keravalta.Ei ole yksi mies kyseessä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja R a n e:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Ei se keravalle uskalla tulla, ku mä olen täällä. Tänne mahtuu vain yks luonnon oikku
Kyllä se tänne keravalle tulee, mä oon tilannu sen jo.
MÄ olen Kerava, ja tänne se ei tule
Mä olen keravan herroja ja tänne se ukkonen tulee
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Eri miehii olemme, vaikkakin asumme samaisessa kaupungissa
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:KERAVA!!!
Kamalaa, mulle tulee mieleen vekarat(muistaako kukaan kyseistä sarjaa?), ja samuli edelman. Ja ne potkut.. Keravan kollit.. Pojat! teidän pitäs varmaan perustaa keravan kollit kerho.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kyllä enää lupailla mitään ukkosta.