Ukkonen sit päätti rymytä Savossa pidenpäänkin :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Verenpisara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Verenpisara

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 713
0
36
Ei riittänyt eilinen ilta.
Aamulla sai herätä pamaukseen viideltä. Oli kiva herätys tuntia ennen oikeeta herätystä Rytis jonkun aikaa ja vettä tuli niin kovaa ettei maahan asti kerennyt imeytyä. Ja vieläkin näyttäis olevan sitä liikeneteessä Kuopion ukkostutkan mukaan tai siis nuita salamoita.

Ylä-Savossa ei ollut illalla ukkosta, mutta puoli viiden aikoihin alkoi oikea kaatosade, salamoita tuli useita minuutissa ja kesti noin tunnin. Sitten nukahdin ja äsken alkoi uudestaan ukkonen. Toivottavasti vie mennessään sen lämpimän, kostean ilman.

Minä heräsin puoli 1 aikaan kun täällä Espoossa ukkosti. Siinä meni valvoessa tunnin verran.Poikani 20v pelkäsi ukkosta niin kamalasti että hakeutui meidän makkarin lattialle nukkumaan.

Siis jukoliste mikä ukkonen oli jyväskylässä yöllä kahestatoista etiäpäin.Kahteen asti ihan tauotta salamoi ja jyrisi.Yhesti paukahti niin lujaa että pihavalokin syttyi itsestään.Pelotti ihan hulluna,aamulla vielä viiden aikaan jyrisi.Mä niin vihaan ja pelkään ukonilmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ellu68:
Minä heräsin puoli 1 aikaan kun täällä Espoossa ukkosti. Siinä meni valvoessa tunnin verran.Poikani 20v pelkäsi ukkosta niin kamalasti että hakeutui meidän makkarin lattialle nukkumaan.
hih,ihana =)

joo totta..

yrks..eilen illalla tuossa kuuden?pintaan ja tänä aamuna jyssäytteli ja kunnolla..
ja sitten vettä lorisi kun viimeistä päivää, oli et :o
piti laittaa oven väliin pyyhe etteivät lonksu irti kun tuuli vähän paukutteli ovia.

Täällä Jyväskylässäkin koko talo tärisi ja ikkunat helisi, kun ukkonen jytkytti niin kovasti. Mies nousi katsomaan salamoita, minä en viitsinyt nostaa päätä tyynystä.

Yhteistyössä