Ukkonen jyrisee oikein kunnolla!🤩

Saa kivittää, mutta minä rrrrakastan ukonilmaa!!!😍🥰

Olen vain kerran elämässäni päässyt todistamaan tämän näköisiä punertavia salamia hämärässä ensiasunnossani meren rannalla.
Näissä on sitä jotakin🤩😍:

vierailija
Luontoäitiä ei voi voittaa millään teknologialla. Kunnon ukkosmyrskyn keskellä tuntee itsensä niin pieneksi ja yhtä luonnon kanssa. Se tapahtuu mikä tapahtuu. Ja rakastan sitä.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Parempaa kuin mikään elokuva, näytelmä, musiikki tai taideteos.
Tuoli allani keinahti, kun salama pamahti täydellä volyymilla.
En muista, että koskaan aiemmin olisi ollut tuollainen jytky.
Luonto järjestää upeimmat kokemukset parhaaseen katseluaikaan.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Minua pelottaa. Kivahan niitä salamoita on katsella kaukaa, mutta kun kerran iskee viereen niin loppuelämän pelkää
Olin nuorena tyttönä pellolla koiran kanssa (avojaloin), aika lähelle eteeni iski salama. Pelästyin ja käännyin kannoillani ja läksin kävelemään kotiin päin, mutta en silti osaa pelätä ukkosta.

Mökillä ollessaki istuin mökissä pöydän ääressä ja ihailin ukkosmaisemaa. Salama iski järveen! Koko järvi meni aivan valkoiseksi. Oli upea kokemus!

vierailija
Olin nuorena tyttönä pellolla koiran kanssa (avojaloin), aika lähelle eteeni iski salama. Pelästyin ja käännyin kannoillani ja läksin kävelemään kotiin päin, mutta en silti osaa pelätä ukkosta.

Mökillä ollessaki istuin mökissä pöydän ääressä ja ihailin ukkosmaisemaa. Salama iski järveen! Koko järvi meni aivan valkoiseksi. Oli upea kokemus!
Valkoiseksi?
Oletko katsonut elokuvan White? Kieslowskia

Yhteistyössä