Ukkokulta nosti minut olalle ko mattorullan ja kanto ulos

toi läppärin seuraksi ja sano että tarvin raitista ilmaa ja hän siivoaa nyt :D

Eli, istun nyt sitte ulkona, aurinko häikäsee ja surinaa ja pörinää kuuluu ympärillä, syöksähtelen sinne ja tänne ko väistelen nuita pistäviä ilmamatkalaisia, sydän hakkaa kurkussa asti ja hirveä paniikki päällä :xmas:

Sisältä kuuluu imurointia. Matotki tuli nätisti tuulettuun...
 
sun miehes työttömänä siis nythän hän tekee töitä koti sellaisia,mut ei käy töissä muualla missään?
Ihan on työelämässä, tosin saikulla olkapäänsä takia... Mut kyllä se siivoaa! Ei tämä mikkään harvinainen herkku ole :D Tai no on, koska yleensä se ei ehi siivota ko mie olen jo siivonnu. Mie olen himosiivoaja, suorastaan mahoton tapaus.
Mut kyllä sen poikamieskämppäki aikanaan oli niin siisti! Eppäilinki että sielä joku nainen käy siivoamassa mut todistin monet kerrat että ihan ite se siivosi...
 
Aan kulta
Mulla on tuon asian arvostaminen mennyt jo ihan kokonaan, ku meillä mies tekee kaikki kotityöt. Mulle se ei jätä mitää.Mulle kuulemma riittää kun huolehdin ja hoidan pientä poikaamme päivät pitkät. Itse hän osallistuu pojan hoitoon sitten töiden jälkeen.
Ja jos joskus teen jotain niin sitten aina maksaa mulle siitä palkkaa. Siksi on jääänyt nekin pienet askareet tekemättä.
 
kätevää.. Tuulettaa vaimo samalla ku matotki :D
Eikös oo. Se diagnosoi minun flunssanki sisällä istumisesta johtuvaksi. Tottahan se henki paremmin kulkee täällä ulkona... Mutta ko nuo ampiaiset! |O Nämä on just näitä kevään ekoja viikkoja ko en uskalla ulos, sitte ko alkaa kevään edetessä tottua ajatukseen ötököistä niin alkaa ulkona oleminenki onnistua.
 
-
Eikös oo. Se diagnosoi minun flunssanki sisällä istumisesta johtuvaksi. Tottahan se henki paremmin kulkee täällä ulkona... Mutta ko nuo ampiaiset! |O Nämä on just näitä kevään ekoja viikkoja ko en uskalla ulos, sitte ko alkaa kevään edetessä tottua ajatukseen ötököistä niin alkaa ulkona oleminenki onnistua.
Kesässä on huono puoli just noi ötökät :x Iteki aina säntäilen ku hullu jos tulee ampiainen pörräämään lähelle :D ei siinä kykene rauhallisena olemaan!
 
"miauu"
mun ukko tuli töistä ja alko imuroimaan ja pesemään lattioita, se se vasta mukavaa oli. yleensä kun selitys vois olla "oon ollu duunis, en jaksa"
nii en muuten edes pyytäny tekemään näitä :)
 
[QUOTE="miauu";23756715]mun ukko tuli töistä ja alko imuroimaan ja pesemään lattioita, se se vasta mukavaa oli. yleensä kun selitys vois olla "oon ollu duunis, en jaksa"
nii en muuten edes pyytäny tekemään näitä :)[/QUOTE]

Se selkeästikki silottelee tietä, tahtoo jotaki... :whistle:
 
Kesässä on huono puoli just noi ötökät :x Iteki aina säntäilen ku hullu jos tulee ampiainen pörräämään lähelle :D ei siinä kykene rauhallisena olemaan!
Mie välttelen ampiaisia siksi ko niitten pisto voi koitua kohtaloksi mulle. Niin sitte ko kuuluu surinaa tai pörinää en jää siihen tuijottaan onko kyseessä ampiainen vaiko joku muu vaan painelen hiiteen :D Sitte kajahtaa miehen huuto takkaa "ei se ollu ampiainen"... sou what? se surisi!
 
[QUOTE="vieras";23756849]Kenen häistä?
B)[/QUOTE]

Minun sukulaisen. Mies tunsi toisen osapuolen. Käytiin pienillä hötsyntötsyneillä vessassa siellä juhlapaikalla, ei ees nimiä kyselty toisilta. Sattumalta sitte myöhemmin syksyllä tavattiin taas, siitä meän juttu alko lopulta.
 
[QUOTE="hui";23756881]Mussa on sen verran feministiä, että nostaisin kyllä mekkalan, jos minua kohdeltaisiin noin kuin lasta. Mutta olenkin hieman hankala.[/QUOTE]

Meillä on kait erikoinen huumorintaju sitte, tai erilainen mitä sulla :D Sitäpaitti minussa asuu ikuinen lapsi, kai sitä pittääki kohella ko lasta :xmas: Joskus ko on liikaa virtaa ja hillun sisällä ja piän liikaa mekkalaa nii ukko komentaa minut ulos leikkimään. :LOL:
Pääasiahan on että minustaki löytyy se vakavaki puoli, aikunen ihminen. Sisällä (päässä ja kropassa) vaan aina poreilee ja räiskyy.
 
Meillä on kait erikoinen huumorintaju sitte, tai erilainen mitä sulla :D Sitäpaitti minussa asuu ikuinen lapsi, kai sitä pittääki kohella ko lasta :xmas: Joskus ko on liikaa virtaa ja hillun sisällä ja piän liikaa mekkalaa nii ukko komentaa minut ulos leikkimään. :LOL:
Pääasiahan on että minustaki löytyy se vakavaki puoli, aikunen ihminen. Sisällä (päässä ja kropassa) vaan aina poreilee ja räiskyy.
Ihanaa :D Mä oon jotenki ehtiny jo kadottaa osan sisäistä energiaani tässä vauva-aikana.. ehkäpä se taas tulee takaisin kohtapuoliin?
 
"Tiina"
Minun sukulaisen. Mies tunsi toisen osapuolen. Käytiin pienillä hötsyntötsyneillä vessassa siellä juhlapaikalla, ei ees nimiä kyselty toisilta. Sattumalta sitte myöhemmin syksyllä tavattiin taas, siitä meän juttu alko lopulta.
Wau....aikas hieno suhteen alku ja varmasti muistelette tuota vanhanakin vielä :)

Jos saan udella niin menittekö te siis ihan panemaan sinne vessaan ja kumman aloitteesta vai oliko siellä vain jotain käsi/suupeliä? ;) Saiko kukaan muu juhlavieraista tietää teidän salaisia touhuja?

Ihanaa tuollainen! :)
 

Yhteistyössä