#?&%¤/ ukko!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xxxxxxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xxxxxxx

Vieras
Mies lähti lasten kanssa anopille käymään ja sovittiin et tulevat viideksi syömään...No grillasin sit pihvit viidelle, tein salaatit ja kastikkeet, yrttiriisin, katoin kauniisti jne...Nyt soittelin perään kun ei porukkaa kuulu...olivat kuulemma syöneet anoppilassa kun "äiti laittaa niin hyvää ruokaa"!!! Kuinka k-päinen tuo ukko oikein on? Tää ei ollut edes eka kerta. Ihan sama vaikka söisivätkin "äidin tekemää herkkuruokaa", mut olisiko iso vaiva huomioida vaimoa sen verran, että ilmoittaisivat etteivät viitsi vaivautua kotiin ruokapöytään. Ketuttaa niin paljon, et aion antaa ruuan olla pöydässä kunnes tulevat kotiin ja kaavin sen sitten roskikseen isännän nokan alla!!!

Tyhmäähän tuo on jos ei ilmoita että syönyt muualla.
Mä en kylläkään olisi valmiiksi alkanut grillailemaan vaan odottanut että porukka tulee kotiin.Meillä kun tuo myöskin useimmiten käy että syövät siellä.

mulla ei ole tuollaista äitä eikä anoppia joka tekis mun perheelle ruokaa että en voi sillai samaistua. Mutta voin lohduttaa sinua sillä että miehet ovat usein ajattelemattomia. Niille pitää sanoa suoraan mitä aikoo tehdä ja mitä haluaa ja jos vielä silloin tekee tollasta niin niin se on kyllä jo vittuilua miehen puolelta. Ei kannata alistua. On vielä äitienpäiväkin tulossa.

Alkuperäinen kirjoittaja päivis:
mulla ei ole tuollaista äitä eikä anoppia joka tekis mun perheelle ruokaa että en voi sillai samaistua. Mutta voin lohduttaa sinua sillä että miehet ovat usein ajattelemattomia. Niille pitää sanoa suoraan mitä aikoo tehdä ja mitä haluaa ja jos vielä silloin tekee tollasta niin niin se on kyllä jo vittuilua miehen puolelta. Ei kannata alistua. On vielä äitienpäiväkin tulossa.

No mutta onhan tossa selkeesti sanottu, että "viideks kotiin syömään". Jos siä mamma on alkanu kokkaileen, nii olis soittanu. Mä varmaan tossa kohtaa hieroisin sen grillipihvin ukkoni naamaan kun se tulis kotiin ja sais ukko-kulta tehä ruoatkin perheelle jonkin aikaa..

Mammanpoika ei ole uskaltanut sanoa äidilleen vieläkään vastaan vaan istuutunut kiltisti pöytään :D Voishan sitä vähän ajatella millasen vaivan sitä toinen näkee ruuan eteen ja edes vaivautua soittamaan et "hei ei tarvikkaan tehdä kun me syödäänkin täällä"

Jotenkin toi tuntuu olevan munkin miehelle välillä niin vaikeeta

Alkuperäinen kirjoittaja xxxxxxx:
Mies lähti lasten kanssa anopille käymään ja sovittiin et tulevat viideksi syömään...No grillasin sit pihvit viidelle, tein salaatit ja kastikkeet, yrttiriisin, katoin kauniisti jne...Nyt soittelin perään kun ei porukkaa kuulu...olivat kuulemma syöneet anoppilassa kun "äiti laittaa niin hyvää ruokaa"!!! Kuinka k-päinen tuo ukko oikein on? Tää ei ollut edes eka kerta. Ihan sama vaikka söisivätkin "äidin tekemää herkkuruokaa", mut olisiko iso vaiva huomioida vaimoa sen verran, että ilmoittaisivat etteivät viitsi vaivautua kotiin ruokapöytään. Ketuttaa niin paljon, et aion antaa ruuan olla pöydässä kunnes tulevat kotiin ja kaavin sen sitten roskikseen isännän nokan alla!!!

Kiitos sympatiasta :) Nyt alkaa jo vähän tunteet viileneen...Sen tähden taisin vähän riemastua, kun tää ei ole eka kerta ja asiasta on to-del-la-kin puhuttu ennenkin. Ja tästä samasta teemasta löytyy useita versioita, mm. "mä käyn vaan äkkiä kaupassa" = tulee kotiin 8 tunnin päästä jne... Mies vaan on aina yhtä hämmästynyt kun vedän henreen nenään ja sanoo et "kun vaan ei tullut mieleen soittaa" = ajatella asiaa toisen kannalta :(

P.S kyl mä normaalisti laittaisinkin nuo ruuat talten myöhempää käyttöä varten, mut tällä kertaa ajattelin vääntää ukolle rautalangasta ;)

Yhteistyössä