Ukko valittaa, etten tee mtn kotitöitä:/

Mieheni valittaa, että en tee MITÄÄN kotitöitä. Tämähän ei ole totta. Sitä saa mitä tilaa->jätän hänen pyykkinsä pesemättä, imuroimatta, tavarat saavat lojua lattialla etc. Katsotaan, peruuko sanansa :LOL:
Onko teistä joku muu ollut samassa tilanteessa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja july:
Mieheni valittaa, että en tee MITÄÄN kotitöitä. Tämähän ei ole totta. Sitä saa mitä tilaa->jätän hänen pyykkinsä pesemättä, imuroimatta, tavarat saavat lojua lattialla etc. Katsotaan, peruuko sanansa :LOL:
Onko teistä joku muu ollut samassa tilanteessa?
Ei ole sama tilanne mut ihan oikee ajatus sulla. Jätä KAIKKI tekemättä mikä liittyy vähänkään mieheen ja kotihommiin. Siinä näkee sitte prkl.
 
Ei munkaan exät ole muuta tehneet kuin valittaneet etten mitään tehnyt kotona kunnes ero tuli aj kukaan ei enää tehnyt oikeatsi mitään :kieh: :kieh:
Nykyinen ukko valittaa,että teen liikaa. Milloin olisi hyvä.

Mutta jätä kaikki vaan tekemättä.Siinähän äijä näkee :kieh:
 
vieras
Mulla kanssa samanlainen ukkeli! Oon kotona niin valittaa, jos en oo ehtinyt esim. tiskikonetta tyhjätä(joka päivä kyllä siis pesen pyykkiä ja siivoilen jotain, mutta kaikkea ei aina ehdi). Mutta siis noh, toisaalta mä ymmärrän, sillä mua ärsyttäis kyllä tulla paskaseen kotiin pitkän työpäivän jälkeen, jos toinen kotona. Vaikkakin hoidan tässä ohella paria lapsosta ja raskaus väsyttää myös.
 
Mun miesystävä onneks siivoilee täälläkin. Ei asuta yhdessä ja silti se tekee täällä hommia ihan pyytämättä. Jos mä lähen kirppiskierrokselle ilman lapsia.. eka se siivoo täällä ja sit se on lasten kanssa ulkona kun tulen takas ;)
 
vieras
Tuo kuulostaa niin tutulle, kotityöt vievät illat ja viikonloput ja silti jos huomautan jostakin, niin väitetään etten tee mitään.
Muilla on sotkemisoikeus ja minulla vain siivousoikeus.
Jos otan vapauden nukkua päiväunet viikonloppuna, silloin kun ukko käy veljellään juoruamassa. Minun pitäisi toki tehdä kotitöitä kun ukko ottaa päiväunet.
Kotityöt pitäisi panna totaalisesti uusio jakoon, tasapuoliseksi.
 
Kerran luin jutun miehestä, jonka vaimo oli kuollut muutama vuos sitten. Meinas siinä rakastaen muistellen, että huonohan tuo vaimo oli siivoamaan, mutta on niin ikävä.

Tolla mä aina lohduttaudun, ku mua muka aatellaan laiskana. Jääpähän joku muisto mustakin sentään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anonyym:
Jos miehenne saisivat tietää että todistetusti kotitöitä tekevät miehet saavat enemmän seksiä, voisivatkohan he petrata? :D
http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/621748?ihmissuhteet-parisuhde-parisuhteen_hoitaminen
Tossa on artikkeli siitä ;)
 
tp
Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:
Alkuperäinen kirjoittaja Anonyym:
Jos miehenne saisivat tietää että todistetusti kotitöitä tekevät miehet saavat enemmän seksiä, voisivatkohan he petrata? :D
Ilmankos munkin ukko sitten valittaa,että teen kotihommia liikaa.Taka-ajatuksia sillä sialla

:LOL: :D
Ah, nythän määkin hokasin... :)
 

Yhteistyössä