ukko päätti sitten ostaa sohvan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iik
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iik

Vieras
Annoin sohvanostoon väriä lukuunottamatta täysin vapaat kädet, se kun on miehelle niin paljon tärkeämpi kalu kuin minulle. Ja herranjestas kun tulin töistä kotiin, entisen kahdenistuttavan pikkusohvan tilalla on 3 metriä leveä ja yli 2 metriä pitkä kaksipuoleinen kulmadivaani joka ahmaisee leijonaosan koko olohuoneesta :O Mahdutaampa nyt kumpikin makailemaan yhtä aikaa sohvalla. Ja vieraat kanssa :D

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
Mä olen kahdesti ollut meillä vaikuttamassa sohvan valintaan ja molemmilla kerroilla mennyt täysin persiilleen. Ekan valinnan tulos 3+2 sohvaryhmä, joista isommassa vuodesohva. Isompi sohvista oli älyttömän painava eikä vuodesohvaominaisuudelle ollut juuri lainkaan käyttöä. Toinen valinta tuotti myös järkyttävän ison, ruman ja hankalan sohvan..

Seuraavan sohvan saa mies yksin valita. Minä kieltäydyn sanomasta edes mielipidettäni! :attn:

:D Meillä olohuone on muotoutunut vähän miehen "omaksi" elokuvahuoneeksi, hyvin vähän puutun sen sisältöön. Lisäksi koska meillä on erilliset tilit ja mies enemmän tienaavana maksoi koko sohvan, en niin älyttömästi tuntenut tarvetta tupata valintaan mukaan.

Mikäs siinä. Kivahan se on jos osaa elää niin ettei tunne tarvetta vaikuttaa näihin. Ja kivan ison sohvan varmasti saitte. Meillä myös sellainen hakusessa, missä on oikeasti kunnolla tilaa.

Apua, mä en ikinä päästäis miestäni ostamaan mitään noin näkyvässä osassa olevaa huonekalua! (Kiitä luojaasi, ettei se ostanut sohvaa Venakon verkkokaupasta...) :D

Yhteistyössä