Ukko otti sormuksen pois ja lähti baariin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Se valehteli sulle!!! Lähti selvästikin sähköhommiin. Sähköasentajat eivät saisi käyttää sormuksia :D Kuka nyt baariin torstai-iltana muutenkaan menisi ;) .

Kyllä tuolla meidän sähköasentajalla on sormus aina sormessa töissäkin, en oo koskaan kuullutkaan, miksi ei sais käyttää? =)

no meidän sähköasentajalla ei ole, ei oo suositeltavaa käyttää... jokaisen oma asia tietty että pitääkö. :)

Mä en oo tosiaan edes koskaan kuullutkaan tuollaisesta :o

No jos sattuu joku työtapaturma "sormuksen takia" niin mikään vakuutus ei korvaa vaikka menis sormi poikki. Esim tarttuu jonnein kiinni tai jotain...

Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Se valehteli sulle!!! Lähti selvästikin sähköhommiin. Sähköasentajat eivät saisi käyttää sormuksia :D Kuka nyt baariin torstai-iltana muutenkaan menisi ;) .

Kyllä tuolla meidän sähköasentajalla on sormus aina sormessa töissäkin, en oo koskaan kuullutkaan, miksi ei sais käyttää? =)

no meidän sähköasentajalla ei ole, ei oo suositeltavaa käyttää... jokaisen oma asia tietty että pitääkö. :)

Mä en oo tosiaan edes koskaan kuullutkaan tuollaisesta :o

No jos sattuu joku työtapaturma "sormuksen takia" niin mikään vakuutus ei korvaa vaikka menis sormi poikki. Esim tarttuu jonnein kiinni tai jotain...

Okei, no mun pitää sanoa tuolle ukolle että jättää sormuksen kotiin. Hyi mua :D :D