Ukko jätti mut eilen yksin baariin ja lähti kavereittensa kans laukkoon yöelämään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
lähettiin ukon kans ravintolaan parille. no, sit sattu paikalle miehen kavereita jotka sai houkuteltua miehen kanssaan juhlimaan. mies lähti ja jätti mut yksin baariin. lupauksista ja sopimuksista huolimatta tuli kotiin vasta aamuyöstä, oli ollut siis tappiin asti eikä paskaakaan välittänyt mun hysteerisistä soitoista ja viesteistä. Vituttaa.

Ärsyttää turhat lupaukset, jotka petetään. Ärsyttää, että ei vaivauduta vastaamaan puhelimeen tai kunnioittamaan yhteisiä sopimuksia/minua, vaan asetetaan rellestäminen kavereitten kanssa parisuhteen edelle. Vituttaa, että siellä pyörii muita naisia ja ukkoon ei ole luottamista!!!

Yritä tässä nyt sitten olla niinku kaikki olis hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
jos mun ukko tekis noin niin ei ois hetkeen mitään asiaa kotiin!

Mutta miten sen käytännössä toteutan... Estän häneltä pääsyn omaan kotiinsa... En voi pakottaa kunnioittamaan minua ja parisuhdetta, hänen täytyy sitä itse haluta. Tosi paska olla. Ukko ei välitä ollenkaan.

Mun ukko ei ees lähtis ku nostasin semmosen metakan ettei se kehtais ennää lähtee :D Tai no, varottelisin eka et jos et kohtauksen järjestämisestä tykkää ni kannattas miettii toisen kerran. Tosin eipä tuo menis, ei se oo semmone onneks :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ärsyttää turhat lupaukset, jotka petetään. Ärsyttää, että ei vaivauduta vastaamaan puhelimeen tai kunnioittamaan yhteisiä sopimuksia/minua, vaan asetetaan rellestäminen kavereitten kanssa parisuhteen edelle. Vituttaa, että siellä pyörii muita naisia ja ukkoon ei ole luottamista!!!

Miksi et mennyt mukaan? vai häipyivätkö ne sillä aikaa kun sinä olit vessassa?

Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Mun ukko ei ees lähtis ku nostasin semmosen metakan ettei se kehtais ennää lähtee :D Tai no, varottelisin eka et jos et kohtauksen järjestämisestä tykkää ni kannattas miettii toisen kerran. Tosin eipä tuo menis, ei se oo semmone onneks :heart:

Kyllä meillä saa mennä, aikuisiahan tässä ollaan. Mutta jos aletaan rikkoa sovittuja asioita ja lupauksia... Se on eri asia. Mies käy harvoin missään, joten YMMÄRRÄN että lähti, mutta en missään tapauksessa hyväksy hänen tekoaan.

MILLÄ SITTEN HÄN VOISI TUON HYVITTÄÄ???!
Onko ero ainoa vaihtoehto?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Ei häipyneet, mutta en mä itseäni ukkoporukan mukaan viitsinyt tunkea.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Ei häipyneet, mutta en mä itseäni ukkoporukan mukaan viitsinyt tunkea.

Melkoisen juntteja kavereita miehelläsi on. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja v:
onneksi on mies joka ei käy baareissa eikä ravintoloissa. säästyy monelta vitutukselta ja riidalta, ei vain juo, ei edes kotona

Mä mietin ERITTÄIN TOSISSANI vähintään lestadiolaismiehen hankkimista.
Me riidellään miehen kanssa aina humalassa ja ainoa ongelma (harvoin, mutta kuitenkin) on tuo baarissa riekkuminen.
Mulla on se vaihe jo hyvästi takana, mua lähes kymmenen vuotta vanhempi ukko se ei vaan kyllästy. Musta se on todella kummallista, säälittävää ja lapsellista.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mun ihana mies läksi illalla autolla saunailtaan ja tuli taksilla aamuyöstä kotiin. Piti mennä vain käväisemään. Vituttaa tollainen.

Sanokaas tähän jotain :attn: mua ärsyttää ihan huolella :kieh: saa nähdä tuleeko mies milloin kotiin, sen verran pitkälle toivotin kun äsken lähti punttisalille.

No mitä sitä ny eroamaankaan tuommosen takia, varsinkaan jos ei usein käy. Meil mies aina kysyy luvan ja jos on aiemmin jo jotain sovittu ni se näkkee kyl mun ilmeestä et parempi ois olla menemättä vaikka sanonki et tee mitä lystäät. Koska kyl se sillo saa mennä ku on "kysyny luvan" aiemmin jo ja on sovittuna semmonen. Eli tuokin on ihan vaan muodon vuoks, kyl se aina on luvan saanu ja saa. Koska usein ei hänkään käy. Mut mä en tykkää semmosesta, et eka sovitaan ja sit ku kamut on siinä ni yritetään sit pyörtää se sopimus.

Mut riippuu ihan tilanteesta. Koska eihä siin mittään jos menee kamujen kans jos kysyy siin et voiks mennä. Tosin se kyl aina kysyis et tulisinko mukkaan. Ja mikäs siinä ny on mennessä mukaanki!

Mun ihana mies läksi illalla autolla saunailtaan ja tuli taksilla aamuyöstä kotiin. Piti mennä vain käväisemään. Vituttaa tollainen.

Sanokaas tähän jotain :attn: mua ärsyttää ihan huolella :kieh: saa nähdä tuleeko mies milloin kotiin, sen verran pitkälle toivotin kun äsken lähti punttisalille.

Eikö mittään ilmoitellu, et jää pidemmäks aikaa?

Yhteistyössä