ukko ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelle

Vieras
Auttakaa...minä en voi sille mitään että mua vituttaa kun ukko kattelee esim.iltatyttöjä. minä en käsitä mikä mua siinä risoo, yritän järjellä aatella että mitä sitten, normaaliahan kai se on, mutta sappi kiehuu silti! Olen kohta kolmikymppinen ja puoli vuotiaan lapsen äiti, eihän tämä voi olla normaalia. olen ollut tällainen kyllä ennen raskauttakin, en ehkä kuitenkaan näin paljon. mikä avuksi? mielellään sitten ihan asiallisia neuvoja ja kommentteja, haukkuja en tullut hakemaan..

No kyl mun mielestä on ukolta lapsellista katella jotain iltatyttöjä yms. Tietty sivumennen, mut oikein pitempään ja esim. kommentoida jotain et:"oho, mitkä tissit". En oo koskaan voinut sietää tollasia miehiä.

Mulla on kans kipinät lennellyt moisten kuvien takia. Ärsyttää, et mies kattoo ihaillen/himoiten kauniita typyjä ja ties mitä ajattelee mielessään. Itse en ole montaakaan kertaa saanut kehuja tai ihailevaa katsetta eli olen mustasukkainen. Ihmettenkin miksi ihmeessä hän on valinnut juuri minut, kun ei minussa ole mitään katsottavaa!