V vieras Vieras 07.11.2007 #3 Viel yks yritys, eikö löytyis edes jonkinsortin runoa tai edes sinne päin. Oma pää lyö tyhjää.
V Vieras Vieras 07.11.2007 #4 kun kätesi suuri tarttuu käteeni pieneen, miten mahtava tunne, mikään ei voi mennä pieleen. Tämä oli kylläkin äitienpäivä runo Haluan ojentaa kukkia sinulle siksi että jaksaisit elää toivossa että jaksaisit lohduttaa että jaksaisit rakastaa että jaksaisit antaa anteeksi.
kun kätesi suuri tarttuu käteeni pieneen, miten mahtava tunne, mikään ei voi mennä pieleen. Tämä oli kylläkin äitienpäivä runo Haluan ojentaa kukkia sinulle siksi että jaksaisit elää toivossa että jaksaisit lohduttaa että jaksaisit rakastaa että jaksaisit antaa anteeksi.
N NalleKarhuÄiti Aktiivinen jäsen 10.04.2006 2 282 1 36 07.11.2007 #5 Isä (ukki) oot mulle korvaamaton, sinun kanssas niin hyvä olla on. Tuki, turva ja läheisyys, ne kuuluvat isä (ukki) sun syleilyys. Kiitos kun jaksat huolta kantaa ja kaikesi aina lapsilles antaa.
Isä (ukki) oot mulle korvaamaton, sinun kanssas niin hyvä olla on. Tuki, turva ja läheisyys, ne kuuluvat isä (ukki) sun syleilyys. Kiitos kun jaksat huolta kantaa ja kaikesi aina lapsilles antaa.
J "joku" Vieras 13.11.2010 #6 Ukki on kuin pukki,mutta nukkuu kuin tukki. illalla hän nojatuoliin astelee ja tv:tä katselee. mun veljen keksimä.
Ukki on kuin pukki,mutta nukkuu kuin tukki. illalla hän nojatuoliin astelee ja tv:tä katselee. mun veljen keksimä.