uimavaippa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jooo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jooo"

Vieras
Mistä löytys uimavaippoja ja toisaalta haluttais tytölle semmonen koko uimapuku siis tarkoitan näitä jotka pitää kakkaa parhaiten :D jos vahinko sattuu!? linkkejä taasen vailla :)

just myynnissä huutiksessa imse vimse uimavaippa 16-20 kg
meil jäi käytämättä
piti talvella kylpyläs käyttää (ON PAKKO OLLA!)

enkä kertakäyttöUIMAvaippoja noin isoina mistään löytänyt!

[QUOTE="Viima";26430798]Minkä ikänen lapsi? Meillä on 1.5v rikä koskaan ole kakannut uidessa. Käytiin lähes vuosi vauvauinnis ja viime kesä rannal. Uimavaipat on rahan tuhlausta.[/QUOTE]

Tämä on niin lapsikohtaista. Mulla on poika, joka harrastaa jostain syystä rantakäärmeitä... :whistle: Todellakin pidetään uimavaippaa ja niitä on kaksi reissussa mukana joka kerta.

Olen ostanut toisen ihan henkkamaukalta (oli jonkun 7 e), toinen on imse vimsen. Mutta nämä on semmoisia pelkät housut juttuja.

Tytöllä pidin aikoinaan ensin kertakäyttösiä uimavaippoja ja tavallista uikkaria ja sitten pelkkää uikkaria. Sekään ei koskaan kakannut uimareissuilla. Toista se on tämän kundin kanssa...

[QUOTE="elmis";26431080]Eikös se ole laspen kiusaamista sellaine uimavaippa. Jos lapsi on ihan normaali hän harvoin ulostaa veteen, joten tavalliset uikkarit ovat mukavammat.[/QUOTE]

Eipä nuo uimavaipat juurikaan eroa tavallisista uikkareista. Vähän tiukemmat kuminauhat ja erilainen sisäpinta. Muuten samanlaiset kuin normaalit uikkarit. :)

Ja tuohon muuhun en voi kuin nauraa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;26431112:
Tämä on niin lapsikohtaista. Mulla on poika, joka harrastaa jostain syystä rantakäärmeitä... :whistle: Todellakin pidetään uimavaippaa ja niitä on kaksi reissussa mukana joka kerta.

Olen ostanut toisen ihan henkkamaukalta (oli jonkun 7 e), toinen on imse vimsen. Mutta nämä on semmoisia pelkät housut juttuja.

Tytöllä pidin aikoinaan ensin kertakäyttösiä uimavaippoja ja tavallista uikkaria ja sitten pelkkää uikkaria. Sekään ei koskaan kakannut uimareissuilla. Toista se on tämän kundin kanssa...

Kattelin, että löytyy 17kg+ ainakin huggiesilla.. Eli onkelma ratkottu. :)

Yhteistyössä